ה-A6 בגרסה החדשה משלבת מנוע 2.0 ליטר טורבו-בנזין עם ארבעה צילינדרים ו-252 כ"ס, ומנוע חשמלי שמספק 143 כ"ס ומשולב בתוך תיבת ההילוכים (רובוטית כפולת מצמד עם שבעה יחסי העברה). יחד הספק המערכת עומד על 367 כ"ס והמומנט על 50.95 קג"מ ב-1,250 סל"ד.
ה-A6 55 TFSIe מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 5.6 שניות, למהירות מרבית של 250 קמ"ש ובכוח החשמל עד 135 קמ"ש. בסיוע מצברי ליתיום-יון עם קיבולת של 14.1 קילוואט-שעה (קוט"ש), היא מציעה טווח נסיעה מרבי של 53 ק"מ ללא זיהום.
שימוש במצבר מלא יביא לתצרוכת בנזין של בין 47.6 ל-52.6 ק"מ לליטר במסלול 100 ק"מ ממוצע בתנאי מעבדה (תקן WLTP האירופי). תצרוכת החשמל עומדת בממוצע על בין 5.6 ל-5.7 ק"מ לקוט"ש, אף היא בתנאי מעבדה. לגרסת הכלאיים הנטענת משקע כושר טעינה מעמדה של עד 7.4 קוט"ש, כאשר טעינת המצברים אורכת כשעתיים וחצי לפי נתוני אודי.
נכון לעתה לא ידוע אם ה-55TFSIe תוצע בישראל ומה יהיה מחירה אם כן. בגרמניה השיווק מתחיל כעת, במחיר התחלתי של 68,850 יורו - או כ-271 אלף שקל כולל מסים מקומיים.