בינתיים אין מפרט טכני מלא של המכונית, כך שההספק והמומנט למשל וגם זמני טעינה לא פורסמו. ל-MX-30 יכולת טעינה תנועה יחסית - 6.6 קילוואט משקע AC - שרומזת על זמן טעינה ארוך יחסית. לקרוסאובר החשמלי מצברי ליתיום-יון בעלי קיבולת של 35.5 קוט"ש.
הרכב החדש מציע מידות קומפקטיות - אורכו 439.5 ס"מ, רוחבו 179.5 ס"מ, גובהו 157 ס"מ ובסיס הגלגלים שלו עומד על 265.5 ס"מ. אלו מידות דומות לאלו של הקרוסאובר בנזין שהוצג לאחרונה (CX-30). שניהם מבוססים על פלטפורמה משותפת עם מאזדה 3 החדשה. באופן מעניין, מאזדה בחרה בעיצוב שונה יחסית מזה שהורגלנו, ולא פחות מכך בולטות הדלתות ההפוכות מאחור - שעושות קאמבק ראשון מאז ה-RX-8 המנוחה (2012-2003).
ביצרנית מסבירים את הבחירה בכך שהדלתות, שנפתחות בזווית נדיבה של 80 מעלות (קדמיות ב-82 מעלות), מאפשרות הכנסה קלה יותר של תינוקות, ציוד, כסאות גלגלים וכדומה. ל-MX-30 חמישה מושבים.
עוד פרטים על הרכב החדש, שכבר זמין במכירה מוקדמת באירופה, צפויים להתפרסם בחודשים הקרובים. שיווקו באירופה יחל בשווקים נבחרים באמצע 2020. אצלנו ההערכות הן שהשיווק יחל לקראת 2021.