מנוע הטורבו מציע 177 כ"ס ומשודך לתיבת שבעה הילוכים רובוטית כפולת מצמד, לעומת 155 כ"ס ותיבת שישה הילוכים אוטומטית פלנטרית בגרסת ה-2.0 ליטר איתה הוצעה רמת הגימור עד כה. גרסת הטורבו מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 8.9 שניות (11.4 ב-2.0 ליטר) ולמהירות מרבית של 201 קמ"ש (לעומת 181). למרות זאת, היא חסכונית יותר בדלק עם נתון ממוצע של 14.9-14.5 ק"מ לליטר בתנאי מעבדה לעומת 11.9 ק"מ לליטר ב-2.0 ליטר.
רמת האבזור בגרסה החדשה זהה לזו שהכרנו ב-2.0 ליטר 'אורבן טופ'. זה אומר שיש בלימת חירום אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב עם סיוע בהיגוי, מעבר אוטומטי מאורות רגילים (מעבר) לגבוהים (דרך) למניעת סינוור - אך ללא בקשת שיוט אדפטיבית שמוצעת בספורטאז' רק ברמת הגימור הבכירה (פרימיום היקרה ב-10,000 שקל).
אבזור המותרות באורבן טופ כולל חלון גג, חישוקי "17, מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך "8, בקרת אקלים מפוצלת ועוד.
גרסת ה-2.0 ליטר של קיה ספורטאז' תמשיך להימכר ברמת גימור "אורבן" בלבד, ובמחיר של 148 אלף שקל.