ה-C5 איירקרוס מצטייד בגרסה החלשה של מערכת הכלאיים, אותה קבוצת PSA הציגה קודם לכן בפיג'ו 3008 בגרסת שני מנועים חשמליים (300 כ"ס והנעה כפולה). כאן תמצאו את מפרט ה-225 כ"ס שהוצג בפיג'ו 508, כולל הנעה קדמית, מנוע בנזין (1.6 ליטר, 180 כ"ס ו-25.5 קג"מ) ומנוע חשמלי (110 כ"ס ו-32.6 קג"מ). את הכוח מעבירה לגלגלים תיבת שמונה הילוכים אוטומטית.
בכוח חשמל לבד, ה-C5 איירקרוס PHEV יכול לנסוע עד 50 ק"מ בין טעינות, ובמהירות מרבית של 135 קמ"ש. סיטרואן לא מפרסמת נתוני ביצועים נוספים, אך צפו לשיפור מדגם הבנזין הרגיל המשווק אצלנו עם אותו מנוע - 8.2 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 216 קמ"ש. לדגם זה תצרוכת דלק ממוצעת של 17.2 ק"מ לליטר בתנאי מעבדה, בעוד ה-PHEV מבטיח 58.8 ק"מ לליטר במסלול 100 ק"מ הכולל כמובן מצברים טעונים ביציאה לדרך.
ל-C5 איירקרוס בגרסת הכלאיים הנטענת משקע מצברי ליתיום-יון בעלי קיבולת של 13.2 קילוואט-שעה (קוט"ש). טעינה מלאה אורכת פחות משעתיים באמצעות עמדת 32 אמפר ומטען 7.4 קילוואט, ארבע שעות באמצעות עמדת 14 אמפר ומטען 3.7 קילוואט ושבע שעות משקע ביתי (שמונה אמפר) ומטען 3.7 קילוואט.
מלבד מערכת ההנעה, ה-C5 איירקרוס ההיברידי כמעט זהה לרכב הפנאי המשווק בישראל. מבחוץ ההבדלים כוללים גוונים חדשים לקישוטי המרכב, פתח טעינה בנוסף לפתח התדלוק וכמובן תגי "הייבריד". בתא הנוסעים תמצאו בעיקר גוונים חדשים ותפריטי כלאיים בלוח המחוונים הדיגיטלי ("12.3) ובמערכת המולטימדיה ("8).
שיווק סיטרואן C5 איירקרוס PHEV יחל בצרפת במחצית הראשונה של 2020, במחיר התחלתי של 40 אלף יורו (כ-155 אלף שקל) - גבוה בכ-3,000 יורו (כ-8%) ממחיר גרסת בנזין 180 כ"ס מקבילה. מחברת לובינסקי, יבואנית סיטרואן, נמסר בתגובה לפניית "אוטו" כי שיווק הגרסה החדשה יחל בישראל במחצית השנייה של 2020. מחירה עדיין לא ידוע. גרסת הבנזין עולה אצלנו כיום החל מ-160 אלף שקל.