המהדורה החדשה, שנקראת בפשטות "RWD" (הנעה אחורית), מציעה מנוע 5.2 ליטר V10 שמפיק 540 כ"ס (30 פחות מדגם ההנעה הכפולה) ו-55 קג"מ, זאת ללא סיוע מגדש. ה-RWD R8 מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 3.7 שניות (3.4 בגרסת ההנעה הכפולה), או בתוך 3.8 שניות בגרסת הספיידר עם גג הבד המתקפל (3.5 שניות עם הנעה כפולה).
גרסת ה-RWD, שאמורה לפנות לחובבי נהיגה שמחפשים אופי טהור יותר ממכונית העל שלהם, קלה ב-65 ק"ג מגרסת ההנעה הכפולה (1,595 ק"ג). גרסת הספיידר הפחיתה 55 ק"ג (ל-1,695). שתיהן מצוידות בתיבת שבעה הילוכים רובוטית כפולת מצמד ובדיפרנציאל ננעל מכנית, חישוקי "19 או "20 ובעיצוב כמעט זהה לדגמי ההנעה הכפולה.
ה-R8 הנעה אחורית תהיה זולה משמעותית מאחותה כפולת ההנעה - החל מ-144 אלף יורו (כ-556 אלף שקל) לעומת החל מ-166 אלף (640 אלף שקל). מחברת צ'מפיון מוטורס, יבואנית אודי, לא נמסרה תגובה בנוגע למועד השיווק של ה-RWD בישראל.
אצלנו ה-R8 שווקה לפני מתיחת הפנים במחיר התחלתי של כ-1.5 מיליון שקל. שיווק מתיחת הפנים אצלנו היה אמור להתחיל עוד ברבעון השני של 2019, אך זה לא קרה ונכון לעתה לא ידוע האם או מתי זה יקרה.