ארז סבג, ראש חטיבת מיצובישי בכלמוביל, מסביר כי היצרנית נמצאת בתנופה בישראל, עם התייצבות במקום החמישי בטבלת המסירות ועליות עקביות בשנתיים האחרונות מול כלל השוק שדווקא התכווץ.
אבל ביבואנית מיצובישי לא יסתפקו רק ב-ASX ומצפים לשנה רווית חידושים: היצרנית היפנית הקטנה אמורה לחגוג השנה שש השקות של דגמים וגרסאות בארץ - כבר בחודשים הקרובים יגיע אלינו מיצובישי טרייטון המחודש, עם מראה מודרני יותר ועדכונים טכניים.
לקראת סוף הרבעון הראשון של 2020 אמורה להגיע לכאן מיצובישי ספייס סטאר מחודשת ואחריה גרסת הסדאן, מיצובישי אטראז' המחודשת. עיקר השינוי בשתיהן יתמקד בעיצוב החיצוני וחשוב מכך, בתוספת מערכות בטיחות מתקדמות מקוריות.
השלב הבא במתקפת החידושים יגיע כנראה לקראת סוף 2020. בתקופה זו אמור להגיע אלינו מיצובישי אאוטלנדר חדש (שעוד לא נחשף רשמית), עם כמה רמות של חשמול ועם דמיון לרכב התצוגה אנגלברג טורר מתערוכת ג'נבה. האאוטלנדר אמור להיות גדול יותר וכנראה שגם יקר מבעבר.
לקראת סוף שנה הבאה ביבואנית מעריכים כי תגיע אלינו גם גרסת כלאיים של מיצובישי אקליפס קרוס, שאף היא עדיין לא הוצגה רשמית.