פרארי רומא מציעה עיצוב שונה - לא רק בגלל מבנה הגג הסגור - אך תציע עדיין שני מושבים ופרופורציות תא-מנוע ארוך ותא נוסעים משוך לאחור, כיאה למכונית ספורט אמיתית. היא ארוכה בשבעה ס"מ מהפורטופינו (466), רחבה בשלושה (197), נמוכה בשניים (130) ומציעה את אותו בסיס הגלגלים (267 ס"מ).
מלבד פנים יפות, הרומא מוסיפה גם כוח ביחס לפורטופינו ומצטיידת בתיבת הילוכים חדשה, היישר מה-SF90 סטראדלה בעלת הנעת הכלאיים. המנוע נותר בנפח 3.9 ליטר (V8 מוגדש), אך מפיק כעת 620 כ"ס לעומת 600 "בלבד" באחות הפתוחה. המומנט נותר ללא שינוי - 77.4 קג"מ בין 3,000 ל-5,750 סל"ד.
תיבת ההילוכים רובוטית כפולת מצמד, הפעם עם שמונה יחסי העברה לעומת שבעה בפורטופינו. פרארי נוקבת בנתון האצה מעמידה ל-100 קמ"ש של 3.4 שניות (לעומת 3.5), האצה מעמידה ל-200 קמ"ש בתוך 9.3 שניות ומהירות מרבית של "יותר מ-320 קמ"ש".
הרומא, שהוצגה באירוע סגור ללקוחות המותג - איך לא, בעיר רומא שבאיטליה - תשווק בישראל משנה הבאה. מועד שיווק מדויק עדיין אין, אך מחיר כן - החל מ-1.75 מיליון שקל, כך נמסר ל"אוטו" מחברת אוטו איטליה, יבואנית פרארי.