הספייס סטאר הוצגה עוד בסוף 2011 ועברה רענון קודם ב-2015, בעוד האטראז' צעירה בהשוואה וחוגגת שש וחצי שנים לחשיפתה. בניגוד למקובל בתעשייה (החלפת דגם מלאה כל שש שנים בקירוב), מיצובישי מציגה רענון קוסמטי נוסף.
השינוי המשמעותי נמצא בחרטום, שם שתי המכוניות מקבלות את עיצוב "המגן הדינמי" (Dynamic Shield) של היצרנית. מדובר בעיצוב אסרטיבי יותר שכולל פסי כרום בולטים בצורת C משני צדי הסבכה הקדמית. זו האחרונה אף היא חדשה, וכוללת - לפחות ברמות הגימור הגבוהות שתמונותיהן פורסמו - פסי קישוט בצבע אדום.
מהצד השינוי מינורי, וכולל בעיקר חישוקים קלים בעיצוב חדש (בגודל עד "15). מאחור תמצאו יחידות תאורה חדשות, פגוש שונה ועוד הבדלים קלים.
בתא הנוסעים מיצובישי מבטיחה עיצובים חדשים למושבים בחלק מהגרסאות, כאשר רמות הגימור הבכירות יזכו במושבים מהודרים כמקובל. יש גם מערכת מולטימדיה עם אפשרות לשיקוף יישומונים (בישראל מוצעת כיום מערכת בהתקנה מקומית), ובתאילנד לפחות תוצע לראשונה מערכת בלימת חירום אוטונומית.
לפי שעה מיצובישי לא מפרסמת מפרט טכני של המכונית. הדגם היוצא, נזכיר, משווק בישראל עם מנוע 1.2 ליטר בנזין עם שלושה צילינדרים ו-80 כ"ס, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה. עוד פרטים על האטראז' וספייס סטאר "שלנו" - כלומר במפרט האירופי - צפויים להתפרסם בחודשים הקרובים.