למרות שאין קשר בין הדגמים מלבד השם וסממני עיצוב, בפורד מקווים שהפופולריות הגדולה אפילו כיום של המוסטנג הספורטיבית תדבק גם ברכב הפנאי - מהלך שכבר הוכח כאפשרי אצל יצרניות אחרות (פורשה וב.מ.וו, למשל). המוסטנג מאך-אי מציע אכן עיצוב ספורטיבי למדי, מקום לחמישה נוסעים ומידות נדיבות: אורכו 472 ס"מ, רוחבו 188 ס"מ, גובהו 160 ס"מ ובסיס הגלגלים שלו עומד על 297 ס"מ. נפח תא המטען הקדמי עומד על 100 ליטר והאחורי על 402.
הרכב החדש יוצע במבחר גרסאות הנעה, כולל שתי גרסאות מצברים - 75.7 ו-98.8 קילוואט-שעה (קוט"ש). גרסת הבסיס, עם המצברים הקטנים, תציע 255 כ"ס והנעה אחורית (42.4 קג"מ) או כפולה (57.8 קג"מ). היא תאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך כשש שניות ובתוך כ-5.5 בגרסת ההנעה הכפולה. טווח הנסיעה - 370 ק"מ בממוצע או 338 ק"מ עם הנעה כפולה (נתונים משוערים בתקן EPA).
דגמי ה-98.8 קוט"ש הבסיסיים יציעו 282 כ"ס ו-42.4 קג"מ (57.8 עם הנעה כפולה). בפסגת ההיצע תוצע ה-GT עם חבילת ביצועים, שמציעה את המצברים הגדולים, הספק מרבי של 459 כ"ס ומומנט של 85 קג"מ. בסיוע הנעה כפולה זו תאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בכ-3.5 שניות ותציע טווח של 378 ק"מ בין טעינות. באירופה, תחת תקן WLTP החדש, פורד מעריכה כי הטווח יעמוד על בין 450 ל-600 ק"מ בגרסאות הנעה אחורית, בין 420 ל-540 עם הנעה כפולה וכ-500 ק"מ ב-GT הבכירה.
המוסטנג מאך-אי תציע כושר טעינה של עד 150 קילוואט (115 בגרסת הבסיס). פורד נוקבת בזמן טעינה של 38 דקות ל-80% באמצעות עמדה מהירה (150 קילוואט). שעת טעינה משקע 240 וולט תניב טווח של 35 ק"מ באמצעות המטען המסופק עם הרכב או יותר מ-50 ק"מ בסיוע עמדה רגילה שתוצע בתוספת תשלום.
עוד בחידושים, המוסטנג מאך-אי תהיה פורד ראשונה שתציע עדכונים מהאוויר באמצעות כרטיס סים מובנה. היא גם תציע את מסך המולטימדיה הגדול בתולדות היצרנית - "15.5 - שמותקן בניצב ומציע תפעול במגע כמו טלפון חכם, כולל אפשרות לתפעול בשתי אצבעות.
ומה עם שיווק בישראל? פורד מוסטנג מאך-אי זמינה בארה"ב כבר עתה להזמנה מוקדמת, אך מכוניות ראשונות יגיעו ללקוחות רק לקראת סוף שנה הבאה (חלק מהגרסאות אף רק במהלך 2021). מחברת דלק מוטורס, יבואנית פורד, נמסר בתגובה לפניית "אוטו" כי הכוונה היא להשיק את החשמלית בישראל בסוף 2020.