הדור החדש מאמץ עיצוב מוחצן יותר, עם דימיון מובהק לניסאן אלטימה החדשה. זה אומר שהמרכב מציע קווים מובחנים יותר, סבכה קדמית בולטת ומראה כללי שרירי ומודרני יותר. בתא הנוסעים הקונסולה הקדמית תכלול מסך מולטימדיה "8 בגרסאות הבכירות, כולל אפשרות לשיקוף טלפונים (אנדרואיד ו-iOS).
חידוש חשוב נוסף נמצא מתחת למכסה המנוע, שם ניסאן מציידת את הסנטרה ביחידת כוח חדשה בנפח 2.0 ליטר (1.8 כיום). ההספק צמח מ-124 ל-149 כ"ס והמומנט מ-17.7 ל-20.2 קג"מ, כאשר למרות תוספת הכוח ושיפור בביצועים, ביצרנית מבטיחים דווקא תצרוכת דלק טובה יותר. נתוני ביצועים ותצרוכת דלק לא פורסמו בשלב זה.
עוד בשורה בדור החדש מגיעה בדמות חבילת מערכות בטיחות מתקדמות, שנעדרו מהדור היוצא. אלו כוללות בלימת חירום אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, בלימת חירום אוטונומית בנסיעה לאחור, התרעת הירדמות ועמעום אורות גבוהים אוטומטי. ניסאן לא מצהירה על מערכת התרעת סטייה מנתיב, ואם זו אכן תעדר מהמפרט הסנטרה תידרש להמשיך ולהציע מערכת התרעה בהתקנה מקומית.
עוד פרטים על הסנטרה צפויים להתפרסם בשבועות הקרובים. מועד שיווק הדגם החדש בישראל עדיין אינו ידוע. הדור היוצא משווק כיום ברמת גימור אחת ובמחיר של החל מ-133 אלף שקל.