הרכב, שאת העיצוב שלו אפשר להגדיר כ"איך אדם בשנת 1970 חושב שייראו רכבי העתיד ב-2020", מציע קווים חדים ועיצוב כמעט משולש - אופנה רווחת ברכבי תצוגה משנות ה-70. מאסק טען באירוע ההשקה כי העיצוב הסופי יהיה דומה, אך בהתחשב בזמן שנותר עד אז - שנתיים עד לתחילת שיווק חלקית בסוף 2021 - עדיין לא ברור עד כמה.
הסייברטארק יוצע בשלוש גרסאות הנעה. בתחילה תהיה גרסת הנעה אחורית עם מנוע חשמלי בודד, שלטענת טסלה ולפי בדיקות ראשונות תוכל להאיץ מעמידה ל-97 קמ"ש (60 מייל לשעה) ב"פחות מ-6.5 שניות" ולנסוע "יותר מ-400 ק"מ" בין טעינות. נתוני הספק וקיבולת מצברים לא פורסמו.
שתי גרסאות נוספות יהיו זמינות מתישהו במהלך 2022, הראשונה עם שני מנועים, טווח של יותר מ-480 ק"מ והאצה ב-4.5 שניות. השנייה תציע שלושה מנועים, האצה בפחות מ-2.9 שניות וטווח של יותר מ-800 ק"מ.
טסלה מבטיחה יכולת שטח של ממש, כולל מרווח גחון מרבי של 40.6 ס"מ (תודות למתלי אוויר מתכווננים), זווית גישה למכשול של 35 מעלות ונטישה של 28 מעלות. לרכב החדש כושר גרירה של כ-2,830 ק"ג בגרסת הבסיס, כ-4,530 באמצעית ו-6,350 ק"ג בבכירה - נתונים מקבילים לטנדרי בנזין ודיזל אמריקנים.
לרכב ארגז עם כיסוי מתקפל (אז הנפח עומד על 2,832 ליטר) ואורך ארגז של 198 ס"מ. הוא יציע גם את מערכת הנהיגה האוטונומית-חלקית של טסלה ("אוטופיילוט"), שמאפשרת נהיגה אוטונומית בתנאים מסוימים (רמה 2 כיום).
מחיר הסייברטראק לא פורסם, אך הוא צפוי להתחיל מכ-40 אלף דולר (כ-140 אלף שקל), גבוה בכ-50% ממחיר התחלתי של פורד F-150, הנמכר מסוגו בארה"ב. עוד פרטים צפויים להתפרסם בהמשך, והשיווק כאמור יתחיל רק בעוד שנתיים. לפי שעה לא ידוע על תוכניות לשיווק הטנדר החדש בישראל.