מאזדה CX-30 נשען על בסיס ה-3 החדשה עם סביבת נהג, גימור ומרכיבים דומים. עם זאת בסיס הגלגלים קצר יותר ועומד על 265.5 ס"מ וכך גם האורך הכללי - 440 ס"מ. לתא המטען נפח של 430 ליטר.
הרכב החדש יוצע עם שני מנועים מסדרת סקאייאקטיב-G: בבסיס ההיצע מנוע 2.0 ליטר, 165 כ"ס שפגשנו ב-3, מעליו מנוע 2.5 ליטר עם יכולת ניתוק שני צילינדרים לחסכון בדלק ו-195 כ"ס. שניהם משודכים לתיבת שישה הילוכים אוטומטית. האצה מעמידה ל-100 קמ"ש אורכת 9.7 שניות בגרסת הבסיס ו-8.5 בבכירה, תצרוכת הדלק בהתאמה - 15.6 ו-15.4 ק"מ לליטר בממוצע בתנאי מעבדה. הציון הירוק לשתי הגרסאות הוא 11.
צילום: מאזדה
בתא הנוסעים מוצעת מערכת מולטימדיה עם מסך "8.8. כל הגרסאות יכללו מערכות בטיחות מתקדמות: בלימת חירום אוטונומית, התרעה ותיקון סטייה מנתיב, ניטור שטחים מתים, עמעום אורות ועוד. כדאי להזכיר שה-CX-30 זכה לאחרונה בציון חמישה כוכבים במבחן ה-Euro NCAP כולל הניקוד הגבוה בהיסטוריית המבחנים להגנה על נוסעים מבוגרים.
רמת הגימור הבסיסית, "קומפורט" כוללת תאורת לד, חישוקי "18, שמשות כהות בקרת אקלים מפוצלת עם פתחים מאחור. מחירה 152 אלף שקל (150 אלף ב"תקופת השקה"). רמת הגימור "אקזקיוטיב" מוסיפה תאורה חכמה עם עיצוב שונה לקווי הלד בתוך הפנס, חלון גג, מפתח חכם והעברת הילוכים מההגה. מחירה החל מ-160 אלף שקל עם מנוע 2.0 ליטר והחל מ-170 אלף עם מנוע 2.5 ליטר.
צילום: מאזדה
מאזדה CX-30 ברמת גימור "פרמיום" כולל בנוסף חישוקי "18 שונים, דלת אחורית חשמלית, ריפודי עוד, תצוגת מידע עילית לנהג, מושב נהג חשמלי עם זכרונות וגימור מהודר יותר לפרטים שונים בתא הנוסעים. מחירה החל מ-173 אלף שקל (מ-182 אלף שקל עם מנוע 2.5 ליטר).