הגרסה החשמלית, שמכונה Q2 אי-טרון (e-tron), מצוידת במנוע חשמלי המספק 136 כ"ס ו-29.5 קג"מ - לעומת 150 כ"ס ו-25.5 קג"מ בגרסת הבנזין המשווקת אצלנו (1.5 ליטר). נתוני ביצועים מלאים לא פורסמו, אך אודי מציינת כי גרסת ה-Q2 אי-טרון תוכל להאיץ למהירות מרבית של 150 קמ"ש ותציע טווח נסיעה חשמלי של 265 ק"מ בין טעינות.
כמקובל בסין, אודי מציעה את ה-Q2 המקומי עם בסיס גלגלים ארוך יותר מכפי שהוא משווק אצלנו ובאירופה. לגרסה הסינית אורך של 424 ס"מ (לעומת 419 אצלנו), רוחב של 178.5 ס"מ (חצי פחות), גובה של 155 ס"מ (לעומת 148) ובסיס גלגלים של 263 ס"מ, ארבעה יותר מבדגם "שלנו".
צילום: אודי
מחיר ה-Q2 אי-טרון אטרקטיבי במונחים ישראליים: החל מ-227 אלף יואן (112 אלף שקל) ועד ל-237 אלף (117 אלף שקל). מחירים אלו כוללים תמריצים שמעניקה סין לרוכשי חשמליות. בישראל מחיר ה-Q2 עומד על החל מ-190 אלף שקל.
צילום: אודי
החדשות הרעות הן שלמרות טווח מכובד ומחיר נמוך, את אודי Q2 אי-טרון אין סיכוי שנראה בישראל בעתיד הקרוב - דגם זה תוכנן ומיוצר עבור השוק הסיני בלבד, ולפי שעה אין תוכניות להציע אותו גם בתקינה אירופית.