מדובר במערכת ההנעה המוכרת של דגמי הכלאיים בפיג'ו (3008, 508) וסיטרואן (C5 איירקרוס). היא מבוססת על מנוע טורבו-בנזין עיקרי בנפח 1.6 ליטר, המספק 180 כ"ס ומשודך לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית. מנוע חשמלי עם 110 כ"ס מסייע ויחד מערכת ההנעה מפיקה 224 כ"ס ו-36.7 קג"מ - מספיק לביצועים מכובדים של 8.9 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 225 קמ"ש.
חשוב יותר הוא הטווח החשמלי, שכמקובל ברכבי כלאיים נטענים משקע (פלאג-אין הייבריד או PHEV בקיצור) עומד על עשרות ק"מ - 57 ליתר דיוק במקרה של הגרנדלנד PHEV X (שבעה ק"מ יותר מהגרסה הבכירה). רכב הפנאי מצויד במצברי ליתיום-יון בעלי קיבולת של 13.2 קילוואט-שעה. במסלול נסיעה ממוצע לפי תקן ה-WLTP (מסלול 100 ק"מ הכולל מצברים טעונים), תצרוכת הדלק של הגרסה החדשה עומדת על 71.4-66.7 ק"מ לליטר, לעומת 76.9-71.4 ק"מ לליטר בגרסת ההנעה הכפולה.
מלבד היעדר מנוע חשמלי שני והספק כולל נמוך יותר (300 כ"ס בגרסת ה-Hybrid4), אין הבדלים משמעותיים בין הגרסאות. לשתיהן עיצוב ואבזור דומים, כמו גם אותו מטען 3.7 קילוואט תקני אותו ניתן לשדרג בתוספת תשלום ל-7.4 קילוואט. זה האחרון מאפשר טעינת המצברים בתוך פחות משעתיים.
שיווק אופל גרנדלנד X הייבריד4 וגרסת ה-PHEV החדשה יחל בישראל במהלך 2020. מועד השיווק המדויק ומחירים עדיין לא פורסמו.