הראפיד החדשה מאמצת לא מעט מסממני העיצוב של המכונית שהופעת הבכורה העולמית שלה בישראל בישרה את החלפתה. למרות זאת מדובר במכוניות שונות למדי המיועדות לשווקים שונים - הראפיד מכוונת כעת לרוסיה ושווקי עולם שלישי, בעוד הסקאלה הממוצבת כמהודרת יותר מכוונת למערב אירופה.
בהתאם, מיבואנית סקודה, חברת צ'מפיון מוטורס, נמסר בתגובה לפניית "אוטו" כי אין תוכניות לשיווק הראפיד החדשה בישראל. עם זאת, ביבואנית מסבירים כי הנושא עדיין נמצא בבדיקה מול היצרנית. מיותר כמעט לציין כי מכיוון שהסקאלה מוצעת רק במרכב האצ'בק, נותר "חור" בהיצע הדגמים של סקודה בישראל. באירופה לעומת זאת הביקוש לסופרמיני סדאן כמו הראפיד נמוך בהרבה.
בכל מקרה, הראפיד הרוסית תוצע עם מנועי בנזין עם או בלי סיוע של מגדש טורבו. בצד נטול המגדש יהיו מנועי 1.6 ליטר עם 90 או 110 כ"ס ותיבת הילוכים ידנית. מנוע הטורבו, בנפח 1.4 ליטר, יציע 125 כ"ס וישודך לתיבת שבעה הילוכים רובוטית כפולת מצמד - מה שגם הופך אותו לבעל הסיכויים הטובים ביותר לעשות עלייה לישראל.
שיווק סקודה ראפיד החדשה יחל ברוסיה בשנה הבאה, אז גם יפורסמו תמונות ופרטים נוספים. שיווק בישראל צפוי רק אם סקודה תחליט להעביר את המכונית החדשה תקינה אירופית.