אם תהיתם עד כמה תתייקר גרסת הכלאיים של טויוטה קורולה, בעקבות הקטנת הטבת המס למכוניות מסוגה בתחילת 2020, יוניון מוטורס מספקת את התשובה: בין 4,000 ל-5,000 שקל.
 
יבואנית טויוטה לישראל היא הראשונה מבין משווקות רכבי הכלאיים מהקבוצה (2 בציון הירוק) שמפרסת מחירון רשמי חדש, ובכך חושפת כנראה את ההתייקרות הצפויה גם אצל המתחרות. מחיר טויוטה קורולה סדאן בגרסת הכלאיים עלה להחל מ-138 אלף שקל ועד ל-144 אלף שקל לרמת הגימור הבכירה (לימיטד), עלייה של 5,000-4,000 שקל בהשוואה למחירון 2019. זה גם אומר שגרסת הבנזין כעת הזולה בהיצע עם מחיר של החל מ-135 אלף שקל (התייקרות של 2,000 שקל "בלבד").
 
ביבואנית הודיעו בנוסף על השקת גרסה נוספת של הקורולה בישראל, האצ'בק ("אקסייט") ברמת הגימור הספורטיבית "GR ליין". זו מציעה מראה ספורטיבי ללא תוספת כוח או שינויים כלשהם למפרט הטכני. סדרת ה-GR ליין, על-שם סדנת המרוצים של טויוטה גאזו רייסינג (Gazoo Racing), היא חוליה מקשרת בין דגמי הספורט האמיתיים ("GR") לבין דגמי טויוטה רגילים.

​טויוטה קורולה מתייקרת - החל מ-138 אלף שקל
צילום: אלי שאולי
 
במקרה של הקורולה, גרסת GR ליין מוסיפה חישוקי "17 בעיצוב ייחודי, גג שחור, עיצוב פנים וריפוד ספורטיבי וספי דלתות עם הכיתוב GR. מחיר גרסה זו עומד על 146 אלף שקל - 6,000 יותר מאקסייט רגילה. מחירי ההאצ'בק והסטיישן (TS) הרגילות, אגב, התייקרו במחירון 2020 ב-5,000 שקל.

​טויוטה קורולה מתייקרת - החל מ-138 אלף שקל
צילום: טויוטה
 
עוד נמסר מיוניון מוטורס כי מחיר טויוטה פריוס עלה ב-5,000 שקל ויתחיל כעת מ-145 אלף שקל. הגרסה הנטענת משקע התייקרה ב-3,000 שקל ועולה כעת 167 אלף שקל.