המסחרית הקומפקטית מגיעה לישראל בשני אורכי מרכב - 440 ו-475 ס"מ - ובהתאמה בסיס גלגלים (278 ו-297 ס"מ). הגרסה הארוכה תוצע עם שבעה מושבים, הקצרה עם חמישה ונפח תא המטען עומד על 850 ו-597 ליטר בהתאמה (2,126 ו-2,693 ליטר עם מושבים אחוריים מקופלים).
בהיצע הישראלי שני מנועי PSA מוכרים: 1.2 ליטר טורבו-בנזין שמייצר 130 כ"ס (לא מוצע בארץ בברלינגו) ו-1.5 ליטר טורבו-דיזל שמייצר אף הוא 130 כ"ס. שניהם משודכים לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית מבית איסין וכרגע לפחות אין גרסה ידנית.
הקומבו יוצע בשתי רמות אבזור - שתיהן נדיבות יחסית למקובל בקטגוריה: ברמת "אנג'וי" (Enjoy) פגושים בצבע הרכב, דלת אחורית מפוצלת הנפתחת לצדדים, מפתח חכם, מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך "8, בקרת שיוט ומגביל מהירות. רמת הגימור "אנג'וי פלוס" מוסיפה חישוקים קלים, שמשות כהות ודלת תא מטען אחת הנפתחת כלפי מעלה. לזו גם אפשרות לפתיחה נפרדת של השמשה האחורית. האבזור הנוסף כולל גם משטח טעינה אלחוטי לטלפון חכם.
כמו הברילנגו, המסחרית של אופל תוצע עם מערכות בטיחות מתקדמות מקוריות - בהן בלימת חירום אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב וזיהוי תמרורים. האנג'וי פלוס מציעה גם גם ניטור שטחים מתים וחיישני חניה היקפיים - כולל תצוגה גרפית ומצלמה.
גרסת 1.2 ליטר בנזין ברמת גימור אנג'וי עולה 140 אלף שקל. גרסת 1.5 ליטר דיזל ברמת אנג'וי פלוס עולה 159 אלף שקל לקצרה ו-175 אלף לארוכה שבעה מושבים. מחיר גרסת הבנזין זול מזה של הברלינגו (שמוצע כרגע רק עם מנוע דיזל), בעוד מחירי גרסאות הדיזל גבוהים יותר (אך אלו גם מאובזרות יותר).