הגרסה המחודשת של ה-XT5 הוצגה בקיץ האחרון, וכוללת עדכון למראה, ביחוד בחזית, שמיישר קו עם הדגמים החדשים של החברה. בארה"ב הרכב גם קיבל את מנוע ה-2.0 ליטר טורבו-בנזין (237 כ"ס) של המותג שמוצע בישראל ב-XT4.
בארץ יימשך שיווק הרכב עם מנוע V6 בנפח 3.6 ליטר שמייצר 310 כ"ס, אבל כעת הוא משודך לתיבת תשעה הילוכים אוטומטית במקום שמונה. כמו בעבר יש שתי רמות אבזור, אבל שמן השתנה ל"פרמיום לקשרי" ו"ספורט" בהתאם למדיניות המותג העולמית. שתיהן עשירות ביותר, כאשר רמת הבסיס מצוידת מבעבר.
בתחום הבטיחות שהיה עשיר מאוד גם בעבר נוספה ברמת הגימור הבסיסית בקרת שיוט אדפטיבית ובשתי הרמות התרעה על הולכי רגל מאחור. אבזור המותרות מוסיף אפשרות לפתיחת דלת תא המטען החשמלית ב"בעיטה" עם הרגל, מראה אחורית שמקרינה תמונת מצלמה, מצלמות היקפיות, צג מידע גדול יותר בלוח המחוונים וגם תצוגה עילית. מערך המולטימדיה (שמכונה CUE) הוא מהדור החדש של קאדילק וכולל מתגי שליטה חדשים.
רמת הגימור ספורט מוסיפה הנעה כפולה וקוסמטיקה חיצונית לטובת מראה אגרסיבי יותר.
מחיר הדגם המחודש ברמת האבזור הבסיסית התייקר ב-15 אלף שקל ל-350 אלף. רמת הגימור הבכירה עולה כעת 390 אלף שקל, הוזלה של 5,000 שקל.