בינתיים, היא מפרסמת נתונים ראשונים על הטנדר, שיתחרה עם טסלה סייברטראק, פורד סדרה F החשמלי ובטנדרים של GM, שיכללו את ההאמר של GMC - שכולם צפויים בשוק בסוף 2021. בניגוד לאלו, ניקולה תציע הנעה חשמלית משולבת: מצברי ליתיום-יון בעלי קיבולת ענקית של 160 קילוואט-שעה (קוט"ש) - מספיק לטווח של יותר מ-483 ק"מ בין טעינות, ובנוסף תא-דלק מאריך טווח שיאפשר לנסוע יותר מ-966 ק"מ בסך הכל (מימן+מצברים).
לטנדר החדש יהיה הספק מרבי של 906 כ"ס, מומנט מרבי של 136 קג"מ והוא יוכל להאיץ מעמידה ל-97 קמ"ש (60 מייל לשעה) בכ-2.9 שניות, נתון דומה לזה של הסייברטראק.
תא דלק היא מערכת הצורכת מימן, שמתודלק בתחנת דלק באופן ובמהירות דומים לבנזין, ויוצרת אנרגיה חשמלית על-ידי תגובה בינו לבין חמצן מהאוויר. תהליך כימי זה יוצר אדי מים זכים ללא תוצרי לוואי מזהמים.
ניקולה מתכננת להקים 700 תחנות תדלוק במימן ברחבי ארה"ב בשנים הקרובות, כדי לתמוך ברוכשים. יחד עם זאת ביצרנית מדגישים כי ניתן יהיה להשתמש בטנדר, שיכונה באדג'ר (Badger, גירית), גם כרכב חשמלי מבוסס מצברים על-ידי טעינתם משקע חיצוני.
לפי היצרנית, טעינה מלאה תאפשר אספקת חשמל (באמצעות שקע 15 קילוואט שיוצע בטנדר) למשך 12 שעות לאתר עבודה, תחליף לגנרטור לכלי עבודה. לטנדר החדש מידות נדיבות - אורכו 590 ס"מ, רוחבו 216 וגובהו 185. נתון בסיס גלגלים לא פורסם.
עוד פרטים על הבאדג'ר, ובפרט זה תמונות של הרכב האמיתי במקום האיורים הממוחשבים שפורסמו, צפויים בספטמבר הקרוב. אז גם יפורסמו מחירים ומועד תחילת השיווק.