הרודסטר מצוידת באותו מנוע V8 טווין-טורבו כמו הקופה, עם נפח של 4.0 ליטר, הספק מרבי של 510 כ"ס ומומנט מרבי של 69.8 קג"מ בין 2,000 ל-5,000 סל"ד. יחידת הכוח מעבירה את הכוח לגלגלים האחוריים דרך תיבת שמונה הילוכים אוטומטית, מאיצה את הרודסטר מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 3.8 שניות (0.2 יותר מהקופה) ולמהירות מרבית של 306 קמ"ש (שמונה פחות). תצרוכת הדלק הממוצעת בתנאי מעבדה - 8.6 ק"מ לליטר.
לגרסה החדשה משקל נקי של 1,628 ק"ג, תוספת של 60 ק"ג בגלל הצורך בחיזוקי מרכב לשמירה על החוסן המבני. גם תא המטען סובל ממנגנון הגג ויורד ביותר מ-100 ליטר ל-200 בלבד. מחיר קטן לשלם עבור חווית נהיגה עם גג נפתח בכביש הררי מפותל, כנראה.
שיווק אסטון מרטין ונטאג' רודסטר יתחיל באירופה ברבעון השני של השנה. מחירה יעמוד על החל מ-127 אלף פאונד בבריטניה, או כ-561 אלף שקל. מיבואני המותג, תומר דותן ומאיר אוחיון, נמסר כי השיווק בישראל יחל ברבעון השלישי של השנה. מחירה בישראל לא פורסם, אך צפו לשלם כמובן יותר מהקופה, שמחירה ההתחלתי אצלנו עומד על 1.49 מיליון שקל.