ה-GLA 45 החדש מצטייד במערכת ההנעה של ה-A45, כלומר מנוע 2.0 ליטר טורבו-בנזין ארבעה צילינדרים עם 387 כ"ס ב-6,500 סל"ד ו-48.9 קג"מ בין 4,750 ל-5,000 סל"ד. בשידוך לתיבת שמונה הילוכים רובוטית דו-מצמדית והנעה כפולה, ה-GLA 45 מאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.4 שניות ולמהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש. תצרוכת הדלק עומדת על 11.0-10.9 ק"מ לליטר בממוצע בתנאי מעבדה.
מכיוון ש-AMG מכירה אתכם לא רע, סדנת השיפורים הרשמית של מרצדס הכינה גרסה נוספת, "45S", שמעלה את ההספק ל-421 כ"ס ב-6,750 סל"ד ואת המומנט ל-50.95 קג"מ בין 5,000 ל-5,250 סל"ד. זו מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.3 שניות ולמהירות מרבית של 270 קמ"ש, גם כאן מוגבלת אלקטרונית.
ה-S מוסיפה בלמים גדולים יותר מלפנים - 360 מ"מ מלפנים עם שש בוכנות במקום 340 מ"מ עם ארבע. לשתיהן דיסקים בקוטר 330 מ"מ מאחור עם בוכנה אחת. הבדל נוסף, מלבד עוד איפור ספורטיבי מבחוץ ובפנים, נמצא גם באפשרויות ההתאמה האישית - שב-S כוללות מצב "מרוץ" לנהיגת מסלול אגרסיבית. את הבלמים ותוכנית ה"מרוץ" תוכלו לקבל גם בגרסת הבסיס בתוספת תשלום.
ה-GLA 45 AMG מוצעת עם הנעה כפולה שמחלקת את הכוח לא רק קדימה-אחורה, אלא גם בין הגלגלים האחוריים, זאת באמצעות שני מצמדים נפרדים. מנוע ה-2.0 ליטר הותקן הפוך (לעומת GLA 35 AMG), כך שסעפת היניקה מלפנים וסעפת הפליטה והטורבו מאחור. במרצדס מסבירים כי בכך השיגו יניקת אוויר יעילה, ישירה ועם פחות צורך בהסטת אוויר עקיפה.
עוד נמסר כי לרכב הפנאי הקומפקטי מתלים ספורטיביים, שלל תוכניות נהיגה ששולטות על קשיחות המתלים, ההיגוי, תגובת המצערת ובקרת היציבות וכמובן שפע אבזור. את כל הטוב הזה תוכלו לרכוש גם בישראל החל מהרבעון הרביעי של השנה, כך נמסר מחברת כלמוביל, יבואנית מרצדס. שיווק ה-GLA בגרסאות הרגילות (כולל AMG 35) צפוי להתחיל קודם לכן, באמצע השנה.