סדנת השיפורים הגרמנית לקחה G-קלאס בגרסת AMG G63 - רכב חזק ומרשים לכשעצמו, פירקה אותו והתחילה כמעט מחדש: בסיס הגלגלים הוארך ב-50 ס"מ, האורך הכולל ב-69 ס"מ (ל-531), והמתלים שודרגו לטובת מרווח גחון מרשים במיוחד של 49 ס"מ.
ל-800 אדוונצ'ר XLP מנוע טווין-טורבו בנזין בנפח 4.0 ליטר (V8), שמפיק 800 כ"ס ו-102 קג"מ. בהתחשב בגודלו וייעודו, הוא מהיר במיוחד - 4.8 שניות בלבד מעמידה ל-100 קמ"ש ורק הגבלה אלקטרונית תעצור אתכם ב-210 קמ"ש. בכל זאת, רכב גבוה עם צמיגי שטח.
במקום מבנה ההאצ'בק הרגיל, בראבוס פתחה את המרכב מאחור והוסיפה ארגז מברזל וסיבי פחמן. זה כולל בגרסה שאמורה הייתה להופיע בז'נבה (לפני שהוכרז על ביטול התערוכה בגלל וירוס הקורונה) משטח נחיתה לרחפן, לא פחות. בראבוס בחרה ברחפן מדגם ווינגקופטר (Wingcopter), שמסוגל לטוס במהירות של עד 240 קמ"ש לטווח של 120 ק"מ. אז אם בטעות ה-G-קלאס שלכם לא מצליח לטפס מעלה תלול במיוחד, לפחות תוכלו לשלוח ציוד עם הרחפן.
בראבוס תציע מהדורה מוגבלת של הטנדר החדש, כמובן עם כל אפשרות התאמה ואבזור שתחלמו עליה, כולל תא נוסעים עטוף בעור (יותר מהרגיל העשיר ממילא). המחיר כצפוי אינו נמוך - החל מ-390 אלף יורו (1.5 מיליון שקל לפני מסים). גרסת התצוגה שמופיעה בכתבה, עולה החל מ-666 אלף יורו (2.56 מיליון שקל לפני מסים). הרחפן, תשמחו לדעת, כלול במחיר.