זהו למעשה מסלול מימון המדמה ליסינג, עם בעלות הרשומה על בעל הרכב (יד 1 פרטית ללא בעלות קודמת), כך שבעל הרכב לא סופג ירידת ערך בשל רישום הרכב כיד שנייה. תוכנית המימון דומה למימון "בלון", כולל מקדמה, תשלום חודשי קבוע ל-36 חודשים ובסוף התקופה תשלום נוסף או מעבר לרכב חדש.
במקרה של תוכנית הליסינג, בתום התקופה הלקוח יוכל להחזיר את המכונית בעסקת טרייד אין למיצובישי או יונדאי אחרת (תמורת מחיקת החוב ליבואנית, כלומר ללא תמורה עבור המכונית), או להשאירה תמורת תשלום 50% ממחירה כחדשה - למשל מכונית שעלתה 130 אלף שקל בתשלום של 65 אלף שקל. בניגוד למרבית עסקאות הבלון הנפוצות בשוק, הליסינג הפרטי של כלמוביל כולל גם שלושה טיפולים במתנה. בתשלום נוסף ניתן לרכוש גם ביטוח ותוספות אבזור.
דוידי פיאמנטה, מנכ"ל קבוצת הרכב הפרטי של כלמוביל, צופה כי בין עשרה ל-20% מהלקוחות יבחרו באופציית הרכישה החדשה השנה.
בכלמוביל נתנו מספר דוגמאות לעסקאות המוצעות: יונדאי טוסון פנורמיק (מחיר רגיל - 166 אלף שקל) ידרוש מקדמה של 11,900 שקלים ותשלום חודשי של 2,069 שקל ב-36 תשלומים, סה"כ 169,384 אלף שקל לשלוש שנים כולל מחיר הקנייה של הרכב בתום התקופה.
יונדאי איוניק סופרים (מחירון 141 אלף שקל): מקדמה של 9,900 שקל ותשלום חודשי של 1,899 שקל - 148,764 שקל בסוף תקופה.
מיצובישי ספייס סטאר (78 אלף שקל) דורשת מקדמה של 7,500 שקל ותשלום חודשי של 899 שקל - סך הכל 78,864 שקל לשלוש שנים כולל קנייה בתום התקופה.
עבור אאוטלנדר אינטנס (172 אלף שקל תשלמו מקדמה של 12,900 שקל, תשלום חודשי של 2,077 שקל וסך של 173,672 שקל לשלוש שנים.