בחודשיים הראשונים של השנה השוק הישראלי רושם צמיחה של 6% בהשוואה לינואר-פברואר 2019. יונדאי, שממשיכה להוביל את טבלת המסירות, לא נהנית מהצמיחה הזו ורושמת השנה ירידה של 7%, למרות שהובילה גם בפברואר עם 3,865 יחידות.
מנגד, טויוטה - שסגרה את 2019 במקום השני - ממשיכה במגמת הצמיחה עם גידול של 30% ל-6,517 מכוניות, מהן 3,245 בפברואר. קיה ניצבת במקום השלישי עם דריכה במקום מתחילת השנה ו-2,992 יחידות בפברואר.
למקום הרביעי בפברואר ומתחילת השנה הגיעה סקודה, עם 2,131 ו-5,293 יחידות בהתאמה. בנתון השנתי היצרנית הצ'כית רושמת עלייה של 6%. גידול מרשים יותר נרשם במיצובישי, שם המסירות צמחו ב-22% השנה, מספיק למקם את היצרנית היפנית במקום החמישי הכולל. צמיחות מרשימות עוד יותר רשמו סיאט (69%) ושברולט (75%), בעוד מסירות ניסאן התרסקו ברבע השנה ביחס לאשתקד.
יוקרה - אודי בראש
בדומה לתחילת השנה, גם בפברואר אודי שמרה על ההובלה, אם כי בדירוג החודשי הסתפקה רק במקום השני אחרי מרצדס (211 מול 293 יחידות). אודי עדיין מציגה צמיחה שנתית מרשימה (42%), הגבוהה מבין חמש יצרניות היוקרה המובילות.
במקום השלישי ממוקמת ב.מ.וו עם עלייה קלה של 2% (אחרי פתיחה חלשה בינואר), אחריה וולוו עם צמיחה של 21% השנה ולקסוס עם עלייה של 15%.