’דלק מוטורס‘ יבואנית מאזדה, פורד וב.מ.וו סגרה את אולמות התצוגה וכך גם ’צ'מפיון מוטורס‘ יבואנית פולקסווגן, אודי, סקודה וסיאט. גם 'כלמוביל‘ יבואנית יונדאי, מיצובישי ומרצדס סגרה את אולמות התצוגה למטרות מכירה — אך עדיין מפעילים משם את מסירת הרכבים.
בטויוטה ישראל מפעילים את אולם התצוגה במתכונת מצומצמת, כאשר מעט עובדים (לרוב שניים לאולם) עוסקים במסירת כלי רכב ועדכון לקוחות במצב הזמנות קימות. גם ב‘קרסו' מפעילים את אולמות התצוגה של רנו, ניסאן ודאצ'יה במתכונת מצומצמת ומציעים ללקוחות שירותים עד הבית כמו נסיעת הדגמה.
יבואנים אחרים פועלים באופן שגרתי יותר שכולל פחות שינויים, אך עם מעט עובדים והקפדה על מספר האנשים שנמצאים במקביל באולם. כך פועלות ’לובינסקי‘ — יבואנית פיג'ו, סיטרואן, DS ואופל — ’טלקאר‘ יבואנית קיה וסאנגיונג ו-’UMI' יבואנית שברולט, קאדילק ואיסוזו.