גרסת ה‘פולסטאר' משתמשת בחטיבת הכוח היברידית-נטענת (T8) המוכרת של היצרנית שבזכות שיפורי תוכנה מציגה הפסק גבוה יותר. כעת השילוב בין מנוע ה-2.0 ליטר המוגדש (מגדש טורבו ומגדש-על) לבין המנועים החשמליים מייצר 415 כ“ס ו-68 קג“מ, זאת במקום 389 כ"ס ו-65.3 קג“מ ב-T8 מן השורה. בנוסף, בוצע כיול שונה לתיבה האוטומטית לה שמונה הילוכים. ההאצה ל-100 קמ"ש תארך 5.4 שניות (5.5 שניות ב-T8).
בוולוו גם שפרו מהותית את מערך המתלים עם בולמים מתכווננים (באופן ידני ורק מבחוץ) של אוהלין ומוט חיזוק (גשר) רוחבי בין תושבות המתלה הקדמי העליונות לחיזוק קשיחות המרכב. מדובר בסידור דומה לזה שמוצע ב-S60 ו-V60 המקבילות וגם, לפי וולוו, בפולסטאר P1. למכונית גם בלמים של אקבונו וחישוקי "21 מיוחדים.
כצפוי, בנוסף לחישוקים, העיצוב החיצוני נשכר משלל שינויים שמוסיפים להופעה הספורטיבית. בתא הנוסעים ניתן למצוא מושבי ספורט, ריפוד מעור נאפה ודיפון בגווני אלומיניום מוברש. המחיר של וולוו XC60 בגרסת ה‘פולסטאר' נקבע על 475,000 שקלים לעומת 390,000 שקלים ל-T8 R דיזיין ה"רגילה".