ממש לאחרונה הגיעו ארצה שתי מכוניות ראשונות מהדגם: אחת מהן בגרסת ה‘טורבו' והשנייה מגרסת ה‘טורבו S‘ החזקה יותר. לראשונה הספק מרבי של 680 כ"ס, לשנייה 761 כ"ס והזינוק ל-100 קמ"ש יארך 3.2 או 2.8 שניות בהתאמה. בשני המקרים מדובר בהספק גבוה שמוצע לזמן קצר של 2.5 שניות (OVERBOOST) כאשר ההספק הרגיל הוא ”רק“ 625 כ"ס בשתי הגרסאות.
![פורשה טאייקאן הראשונה כבר בארץ](https://images.auto.co.il/Attachment/Gallery/241990/1631992/אורכיד%20ספורט%20קארס%206.jpg?width=651)
כפי שסיפרנו גם במפגש הראשון שלנו עם הרכב המסקרן, אי שם בלפלנד הרחוקה, לרכב שני מנועים חשמליים - אחד מלפנים ואחד מאחור, כאשר המנוע מאחור משודך לתיבה אוטומטית עם שני הילוכים ולדיפרנציאל מוגבל החלקה.
טווח הנסיעה של הרכב נע בין 388 ל-412 ק"מ בגרסת ה'טורבו S‘ או 381-450 ק"מ ל‘טורבו' הרגילה.
![פורשה טאייקאן הראשונה כבר בארץ](https://images.auto.co.il/Attachment/Gallery/241990/1631997/אורכיד%20ספורטס%20קארס%2012.jpg?width=651)
המחיר של פורשה טאייקאן נקבע על 1,299,000 ש"ח ל‘טורבו' ו-1,599,000 ש"ח ל‘טורבו S‘. בהמשך תגיע גם גרסת ה-4S (עם 530 כ"ס) שמחירה יחל ב-875,000 שקלים. שתי המכוניות הראשונות שנחתו ישמשו את היבואנית לצרכי הדגמה ותצוגה. כבר כעת היבואנית מדווחת על כמה עשרות הזמנות שהצטברו, ומכוניות ראשונות יחלו להגיע ללקוחות בארץ ממש בקרוב.
![פורשה טאייקאן הראשונה כבר בארץ](https://images.auto.co.il/Attachment/Gallery/241990/1631996/אורכיד%20ספורטס%20קארס%2011.jpg?width=651)