הבשורה העיקרית עם תחילת השיווק של מהדורה זו היא בתג-מחיר תחרותי בהרבה מאשר קודם; ב-150,000 שקלים, הגרסה ההיברידית-נטענת המחודשת מוצעת במחיר שהוא נמוך ב-10,000 שקלים מזו שלפני החידוש – רק 5000 שקלים יותר מאשר הגרסה הבסיסית של נירו, רכב הפנאי הנמכר בישראל ב-2019.
עדכון מוכר
העיצוב החיצוני עודכן בדומה לשינויים שעברה הגרסה הרגילה, וכמקובל במתיחת פנים כולל: פגושים חדשים מלפנים ומאחור, פנסי חזית עם מוטיב "קוביית הקרח" של קיה, תאורת ערפל מחודשת ונאה, עיצוב עדכני לפנסי הלד מאחור.
תא הנוסעים שודרג באיכות החומרים ובעיצובו. השינוי הבולט בסביבת הנהג הוא מערך מולטימדיה מקורי חדש עם צג "8 נאה ובולט, ותפעול חשמלי לבלם החנייה. ברמת הגימור המצוידת יותר, 'EX', גם מחוונים מוקרנים נאים יותר, כמו-גם מפתח חכם ופתחי אוורור מאחור. יצוין כי במפרט האבזור של הגרסה המחודשת, גם ב-'EX', נפקדים גג הזכוכית ומשטח הטעינה שהיו קודם, מן הסתם כדי לשמור על מחיר תחרותי. בתחום המכני, מציינת קיה כי הבלמים האחוריים שופרו.
במערכות הבטיחות עודכנה בקרת השיוט האדפטיבית, וכמקודם יש לרכב בלימה אוטונומית ותיקון סטייה מנתיב.
אין שינויים בחטיבת הכוח; מנוע 1.6 ליטר (104 כ"ס, 15.1 קג"מ) ומנוע חשמלי (60 כ"ס, 17.3 קג"מ) מייצרים נתונים משולבים של 141 כ"ס ו-26.9 קג"מ. התיבה דו-מצמדית עם 6 הילוכים, והביצועים הם 0 ל-100 קמ"ש ב-10.8 שניות ומהירות מרבית של 172 קמ"ש.
לנירו הנטען סוללת ליתיום-יון 8.9 קוט"ש, וזו מאפשרת טווח תנועה של 48 ק"מ על חשמל בלבד (עד 65 ק"מ במהירות עירונית); משך ההטענה ברמה 2 הוא 2.5 שעות. בגלל מידת הסוללות, נפח תא המטען הצטמצם ב-77 ליטר, מ-401 ל-324 ליטרים, ונפח מכל הדלק ירד מ-45 ל-43 ליטרים.
הבשורה האמיתית
כאמור, קיה נירו בגרסה ההיברידית-נטענת הוצע עד כה במחיר של 160,000 שקלים ורק ברמת הגימור הגבוהה 'EX'. הגרסה המחודשת מוצעת כעת גם ברמת הגימור 'LX' במחיר של 150,000 שקלים, וברמת הגימור 'EX' ב-153,000 שקלים.
המשמעות של תמחור אגרסיבי זה היא שקיה מעלה הילוך בשיווק של דגם פנאי היברידי-נטען. העובדה שהוא מוצע גם ברמת גימור נמוכה יותר משמעותה היא שקיה תפנה עם גרסה זו גם לציי הרכב, מה שאמור להעלות באופן משמעותי את היקף המכירות של כלים נטענים. תמחור זה, מן הסתם, יעניק לנירו גם את תואר "הרכב ההיברידי-נטען הנמכר בישראל".