דגם חדש
זהו הדור השני של סדרה 4 – במקורה סדרה 3 קופה שהוכרזה כדגם עצמאי ב-2014 – והעיצוב נועד, בין השאר, להדגיש את ההבדל בינה לבין סדרה 3. הדגם החדש, כקודמו, חולק אותו בסיס המשרת את סדרה 3, ומפרט המכלולים שלו זהה.
בסיס הגלגלים, 285 ס"מ, ללא שינוי, אך סדרה 4 ארוכה מסדרה 3 ב-6 ס"מ, ל-477 ס"מ, והיא קצת רחבה ונמוכה יותר. בהשוואה לסדרה 3, מרווח הגחון נמוך בס"מ אחד, מרכז הכובד נמוך ב-2.1 ס"מ, מפשק הסרן אחורי רחב ב-2.3 ס"מ, וחלוקת המשקל בין הצירים היא 50:50. בדגם החדש נעשה שימוש רב באלומיניום במכלולי השלדה ובחלקי המרכב כדי להגדיל את הקשיחות יחד עם שמירה על משקל נמוך יחסית. כיול המתלים ספורטיבי מזה שבסדרה 3, ניתן לשלוט בקשיחות הבולמים ולדגם דיפרנציאל 'M ספורט' בגרסאות הבכירות.
סדרה 4 הושקה עם שני מנועי בנזין: 2.0 ליטר 4 צילינדרים המייצר 184 כ"ס או 258 כ"ס; 3.0 ליטר 6 צילינדרים המייצר 374 כ"ס. המנוע הגדול יותר משרת את גרסת M440i, ובמפרט שלה גם מערך היברידי מתון, הנעה כפולה – ונתוני ההאצה בהחלט נאים: מ-0 ל-100 קמ"ש ב-4.5 שניות. בגזרת הדיזל מנוע 2.0 ליטר 4 צילינדרים המייצר 190 כ"ס ו-40.8 קג"מ, וזה מוצע עם הנעה אחורית או כפולה להאצה מ-0 ל-100 קמ"ש של 7.1 ו-7.4 שניות בהתאמה. עוד הוכרז מנוע דיזל 3.0 ליטר 6 צילינדרים (שיווק במרץ 2021) המייצר 286 כ"ס ו-66.3 קג"מ, וזה, בסיוע הנעה כפולה, יסדר לגרסה זו האצה של 5.2 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש. בכל הגרסאות תיבה אוטומטית עם שמונה הילוכים.
מבנה סביבת הנהג ועיצובה כמו בסדרה 3, ובמפרט: המולטימדיה החדשה עם צג "10.25, צג מחוונים מוקרנים "10.25, שפע איפור ספורטיבי ואפשרות לפריטי אבזור לפי הגרסה.
בהמשך צפויה ב.מ.וו להציג את הגרסה הפתוחה, סדרה 4 קבריו, ואת הגראן קופה ארבע דלתות, שעיצובה יהיה קרוב לזה של i4 החשמלית.