ממדים, נתונים
הבסיס לדגם החדש הוא רצפה MSB המשרתת את בנטלי קונטיננטל ואת פורשה פאנאמרה. מדובר ברכב גדול שבסיס הגלגלים שלו משתרע לאורך של 319.4 ס"מ, אורכו 532 ס"מ, רוחבו 197 ס"מ, ומשקלו 2.4 טון.
הדגם הושק עם מנוע W12 כפול-מגדשים בנפח 6.0 ליטר, וזה מייצר 635 כ"ס ו-91.8 קג"מ. התיבה דו-מצמדית עם 8 הילוכים, ולרכב קפיצי אוויר, מוטות מייצבים אקטיביים, הנעה וגם היגוי לכל הגלגלים. משך ההאצה ל-100 קמ"ש הוא 3.8 שניות והמהירות המרבית היא 333 קמ"ש. המפרט הטכנולוגי עשיר ביותר, ובמערכות הבטיחות, בין השאר, מערכת לראיית לילה.
פאר ומעבר
איכות החומרים והגימור היא ברמה גבוהה ביותר, ומבוססת על עור ועץ מהודרים ביותר. בזו של מולינר, המציעה אפשרויות רבות במיוחד להתאמה אישית, ביצוע מרשים אף יותר, גם תפרים בצורת יהלום וחומרים איכותיים עוד יותר. כדי לשלב בין טכנולוגיה מודרנית ומראה קלאסי, ניתן לסובב את צג המולטימדיה ("12.3) במולינר ולהסתירו לגמרי או לאפשר תצוגה של שלושה מחוונים מוקרנים, בעיצוב קלסי עגול עם תצוגה אנלוגית.
פליינג ספר מוצע עם חישוקי "21, גג זכוכית, סגירה רכב לדלתות, ובכל המושבים, גם מאחור, תפעול חשמלי מלא, חימום, אוורור ועיסוי. סמל הרכב מואר ומתרומם מתוך מכסה המנוע כאשר המפתח החכם והלקוח נמצאים בסביבה.
מחיר פליינג ספר החדש החל ב-1.9 מיליון שקלים. רמת הגימור 'מולינר', הכוללת חישוקי "22, פנים מהודר יותר משמעותית ושפע אדיר של אופציות להתאמה אישית, מייקרת את המחיר ב-300,00 שקלים. בחצי השנה הקרובה תוצע גם מהדורת 'פירסט אדישן' המהודרת אפילו יותר וכוללת גם מערך שמע משודרג, ומחירה של זו עומד על 2.3 מיליון שקלים. בנטלי צפויה להציג גרסת V8 לפליינג ספר, זו תגיע לארץ בשנה הבאה, ומחירה יהיה נמוך ב-150,000-200,000 שקלים, החל מ-1.7 מיליון שקלים לערך.
לפי שי דואני, מנכ"ל אורכיד ספורטס קארס, יבואנית בנטלי ופורשה לישראל, ההזמנה הראשונה נעשתה כבר בחודש נובמבר, וכעת מדובר כבר בעשר מכירות, רובן ברמת הגימור הגבוהה ביותר.