בגרסת LS500h ההיברידית, מערכת ההנעה עודכנה כדי לאפשר שימוש גבוה יותר בכוח החשמל במהירויות נמוכות, לטובת ביצועים חלקים יותר, ואילו בגרסת הבנזין, LS500, המהנדסים שיפרו את המומנט בסל״ד נמוך ותזמון החלפות ההילוכים.
בחזית החצי-אוטונומית, בקרת השיוט האקטיבית מסוגלת עתה לבצע שינויי נתיב, פיצולי נתיב ועקיפות באופן עצמאי, ותקבל עדכוני תוכנה אוטומטיים באמצעות האינטרנט ללא צורך להיכנס למוסך. בתא הנוסעים הוגדל מסך המגע המרכזי ל-12.3 אינץ׳, המראה המרכזית הדיגיטלית הוגדלה אף היא וכל הגרסאות מציעות קישוריות לאפל קארפליי ואנדרואיד אוטו.
מכירותיה של ה-LS החדשה יחלו ביפן בהמשך השנה ולישראל היא צפויה להגיע בתחילת 2021.