את יחידות הבנזין והדיזל של מפעל המנועים הבוואריים מחליף כאן מנוע חשמלי יחיד שמייצר 286 כ״ס, 40.8 קג״מ ומניע את הגלגלים האחוריים בלבד. חובבי הנוסטלגיה (או סתם חנונים מוטוריים כמונו) ודאי שמו לב ש-286 כ״ס אינו נתון מקרי; זהו נתון הספק מיתולוגי עבור ב.מ.וו שמלווה אותה כבר כמה עשורים (מהשש בשורה של ה-M5 הראשונה דרך ה-V8 האגדי בנפח 4.0 ליטרים משנות התשעים), ושילובו עם הנעה האחורית אמור לקרוץ לחובבי נהיגה, אך בסגמנט הפנאי ה-iX3 מתחיל בעמדת נחיתות מול מתחרים כפולי מנועים והנעה.
הזינוק למאה קמ״ש יארוך 6.8 שניות, התאוצה מ-80 ל-120 קמ״ש תחלוף תוך 2.5 שניות בלבד והמהירות המרבית מוגבלת ל-180 קמ״ש. אולם הנתון המסקרן באמת הוא טווח הנסיעה המרשים של 460 ק״מ בין תדלוקים; לטענת היצרנית, הדבר הושג בזכות ייצור סוללות עצמי וטכנולוגיית דחיסה חדישה שאיפשרו לייצר סוללות קלות (512 ק״ג) ושטוחות יחסית, המאפשרות טעינה מהירה באמצעות מטעני DC של 150 קילווואט: תוך 34 דקות בלבד ניתן לטעון עד 80% מהסוללות, או לקבל ״בוסט״ של 100 ק״מ לטווח הנסיעה תוך עשר דקות טעינה. בשקע ביתי רגיל טעינה מלאה תארוך כ-12 שעות.
פרט לפריטי העיצוב ה״אקולוגיים״ המוכרים (גריל קדמי אטום, חישוקים אווירודינמיים וכו׳), לא נרשמו שינויים עיצוביים משמעותיים מבחוץ או מבפנים. תא המטען שמר על נפח של 550 ל׳, וכך גם מערך המתלים שעושה שימוש בקפיצי סליל ולא בקפיצי אוויר (בהם מצויידים מרבית המתחרים). המשקל העצמי תפח בכחצי טון, ועומד על 2260 ק״ג.
ה-iX3 יהיה הרכב הראשון של ב.מ.וו שישווק באופן גלובלי ממפעל החברה בסין. הוא צפוי להגיע לישראל במחצית הראשונה של 2021 ולהתחרות באודי e-טרון, מרצדס EQC ויגואר i-Pace.