הגרסה החדשה, הפונה בעיקר לציי רכב, מצוידת במנוע טורבו-בנזין 1.0 ליטר 3 צילינדרים אותו פגשנו בקליאו הידנית. מנוע זה משודך בגרסה זאת לתיבה אוטומטית-רציפה, בניגוד לדו-מצמדית המשרתת את גרסת ה-1.3 ליטר. כמו בגרסה הידנית, גם כאן המנוע מייצר 100 כ"ס (ב-5000 סל"ד), אך נתון המומנט נמוך יותר ועומד על 14.5 קג"מ ב-2000 סל"ד, לעומת 16.3 קג"מ ב-2750 סל"ד בידנית. שילוב זה, כולל הבדלי המומנט, מוכר גם מניסאן מיקרה החדשה.
משך ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש הוא 11.5 שניות, המהירות המרבית היא 182 קמ"ש, וצריכת הדלק הממוצעת היא 18.9 ק"מ/ל' – לעומת 21.3 ק"מ/ל' ב-1.0 ליטר הידנית, 18.2 ק"מ/ל' ב-1.3 ל' האוטומטית. לגרסה האוטומטית בלמי דיסק מאחור, בשעה שהידנית מצוידת בתופים.
מחיר גרסה זו ברמת הגימור 'זן' הוא 103,000 שקלים; מחיר גרסת 1.3 ליטר ברמת הגימור הבסיסית 'אינטנס' הוא 105,000 שקלים. פער המחיר הקטן מצביע על-כך שהגרסה החדשה מיועדת בעיקר לציי הרכב.
מבחינת אבזור, הפערים אינם גדולים, ואלה כוללים ויתור על תפעול הילוכים ידני מההגה, התאמות צבע פנימיות, פנסי ערפל ויחידות תאורה ראשיות בעיצוב פשוט יותר (ועדיין מדובר בתאורת לד). כמו ב'אינטנס', גם ב'זן' בלימה אוטונומית והתרעה על סטייה מנתיב.