רמת גימור זו צמודה לגרסת ה-130 כ"ס של מנוע ה-1.2 ליטר שבקורסה – כמו 'GS ליין' ובשונה מ'אדישן', המוצעת עם גרסת 100 כ"ס של מנוע זה. התיבה ללא שינוי: אוטומטית עם שמונה הילוכים.
במערכות הבטיחות, המפרט דומה לזה שב-'GS ליין', וביחס ל'אדישן' יש ב'אלגנס' טווח מוגדל לבלימה האוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטייה ומרכוז בנתיב, ניטור שטחים מתים, קריאת תמרורים ועוד.
במפרט האבזור, ל'אלגנס' חישוקי "17 (כמו ב-'GS ליין'), מפתח חכם, בקרת אקלים ועוד. אלה מצטרפים לתאורת הלד ולמולטימדיה עם צג "7 שיש ב'אדישן' המוכרת.
מחיר קורסה ברמת הגימור 'אלגנס' הוא 110,000 שקלים, גבוה רק ב-4000 שקלים ממחירה ב'אדישן', שתופנה יותר לציי הרכב. מחיר קורסה 'אלגנס' נמוך ב-10,000 שקלים מ-'GS ליין', הכוללת פריטי עיצוב ספורטיביים, גג זכוכית, פנים צבעוני, מושבי ספורט, חיישני חניה היקפיים, ובעיקר מכוילת לנהיגה ספורטיבית.