חידושים בחוץ
כמקובל בעדכונים שכאלה, נעשו בפיג‘ו 3008 שינויים בעיצוב החיצוני. החזית חדשה לחלוטין, וזו כוללת שבכה ”נטולת מסגרת“, פגוש, יחידות תאורה, לד-יום (כמו ב-2008) חדשים לגמרי. פנסי ערפל נעדרים מהחזית; בדגמים עם תאורת לד מלאה ישנו ”מצב ערפל“ שיחליפם. מאחור בולטות יחידות תאורה חדשות, כעת בלד, וסביב הרכב חישוקים חדשים.
בנוסף לכך, בדגם המחודש חבילת עיצוב שחורה במיוחד ("Black Pack"), ושני צבעי מרכב כחולים חדשים – 'סלבס' (Celebes), 'ורטיגו' (Vertigo).
שינויים בפנים
שינויים נעשו גם בתא הנוסעים בכלל, בסביבת הנהג בפרט. הרכב המחודש מוצע עם דיפונים חדשים לפי רמת הגימור, ובנוסף מוצעת אופציה לריפוד מעור נאפה. מסך המולטימדיה צמח ל-"10, מחליף מסך "8. בשינויים גם פקד חדש לבחירת מצב הנהיגה ('ספורט', 'רגיל', 'אקו') בגרסאות הדיזל והבנזין, וכפתור ייעודי חדש להצגת נתוני מערכת ההנעה בגרסאות הכלאיים.
בטיחות
פיג‘ו 3008 מצויד כעת (לפי רמת הגימור) גם במערכת לראיית לילה עם תצוגה בלוח המחוונים הדיגיטלי שגודלו "12.3, וזו מאפשרת זיהוי הולכי רגל ובעלי חיים עד ל-200 מטרים מעבר לטווח של פנסי הדרך. במערכות הבטיחות בקרת שיוט אדפטיבית עד לעמידה, כולל מצב נהיגה בפקקים, מערכת לשמירה על מרכז נתיב הנסיעה ועוד.
מערכות הנעה
היצע מערכות ההנעה של פיג‘ו 3008 המחודש לא השתנה, ובמבחר גרסאות בנזין, דיזל והיברידיות – ואת כולן משרתת תיבה אוטומטית עם שמונה הילוכים. בגרסאות הטורבו-בנזין שני המנועים המוכרים: 1.2 ליטר 3 צילינדרים המפיק 130 כ“ס; 1.6 ליטר 4 צילינדרים המפיק 180 כ“ס; בגרסאות הטורבו-דיזל: 1.5 ליטר 130 כ“ס, 2.0 ליטר 180 כ"ס.
בצד ה“ירוק“ שתי הגרסאות ההיברידיות-נטענות (פלאג-אין) המוכרות, ובשתיהן מנוע טורבו-בנזין 1.6 ליטר. בגרסה האחת מייצר מנוע הבנזין 180 כ"ס, המנוע החשמלי 109 כ"ס, ההספק המשולב 225 כ"ס והנעה קדמית; הטווח החשמלי 54.4 ק"מ. בגרסה הבכירה מייצר מנוע הבנזין 200 כ"ס, להנעה מצטרף מנוע חשמלי נוסף להספק משולב של 300 כ"ס ולהנעה כפולה; הטווח החשמלי 57.6 ק"מ. לסוללות ליתיום יון אנרגיה של 13.2 קוט"ש, ועמדת טעינה של 7.4 ק"ו מאפשרת טעינה מלאה ב-105 דקות.
כאמור, 3008 המחודש יגיע לישראל במחצית הראשונה של 2021.