יונדאי ישראל החלה לשווק את המשפחתית יונדאי איוניק EV בגרסה הכל-חשמלית לאחר שעברה מתיחת פנים.
השינוי החיצוני מודגש באמצעות שבכה מאוד בולטת. השינוי המשמעותי ביותר הוא ציודה של איוניק המחודשת בסוללת ליתיום יון עם אנרגיה רבה משמעותית מקודמתה – 38.3 קוט"ש בהשוואה ל-28 קוט"ש בדגם לפני חידושו.
טווח הנסיעה גדל, וכעת הוא מגיע ל-412 ק"ס בנסיעה עירונית, 311 ק"מ במסלול משולב (תקן WLTP). טווח הנסיעה לפני מתיחת הפנים היא 280 ק"מ לפי התקן הישם (NEDC), וההערכה היא שלפי תקן זה היה הטווח של הדגם המחודש 375 ק"מ (תוספת של 34%).
טעינה ביתית מלאה תארך 10.5 שעות, ומעמדה מנוהלת (32 אמפר) יהיה משך הטעינה 5.5 שעות. בעמדת טעינה מהירה ניתן יהיה להגיע תוך 54-57 דקות ל-80% טעינה.
בנוסף, למנוע באיוניק המחודשת הספק של 136 כ"ס, 16 כ"ס יותר מאשר לפני כן. המומנט, 30.1 קג"מ, ללא שינוי, וכך גם הביצועים: 9.9 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש, מהירות מרבית של 165 קמ"ש.
המחיר, למרות הסוללה המוגדלת, הטווח המשופר וההספק הגדול יותר, נשאר ללא שינוי: 160,000 שקלים.
יונדאי איוניק המחודשת, כקודמתה, מצוידת היטב, ובמפרט הבטיחות בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב ובקרת שיוט חכמה. במפרט האבזור תאורת לד, גג זכוכית, מפתח חכם, בקרת אקלים, מערך מולטימדיה עם צג "8 ועוד.
מאה יחידות בלבד של יונדאי איוניק בגרסתה החשמלית נמכרו עד כה, בעיקר בגלל הקושי של היבואן לקבל מלאי גדול של מכוניות מהיצרן. היבואן אופטימי ביחס לכמויות משופרות יותר, אך עדיין לא ברור לו אם יוכל לקבל כמות מספקת של כלים.