יונדאי לא פרסמה פרטים רבים על הגרסה החדשה, וגם הצילומים חלקיים ביותר. בכל אופן, פריטי העיצוב כמו פגושים חדשים בעלי פתחי יניקה גדולים, חצאיות צד חדשות וגם קליפרים בצבע אדום מעניקים לרכב הופעה מושכת ביותר. יונדאי בכל זאת מדווחת על תאורת לד, כנף אחורית קטנה, חישוקי "18 בגימור אפור מט ושלל תגי N פזורים לאורך המרכב.
יונדאי שומרת את המפרט הטכני קרוב לחזה, מבטיחה פרטים בקרוב, ומציינת כי פתחי היניקה הגדולים אינם רק ליופי אלא ישמשו גם את מנוע הטורבו שמותקן בחזית. לפי המידע שיש לנו, מדובר במנוע טורבו-בנזין בנפח 1.6 ליטר, שהוצג כבר עם יונדאי קונה המחודש, שם הוא מייצר 204 כ"ס 28.5 קג"מ. ב-i20N תהיה, כאופציה לכל הפחות, תיבה ידנית עם 6 הילוכים.