החזית המחודשת נראית אגרסיבית יותר גם בזכות כונסי אוויר מוגדלים ויחידות תאורה חדשות. מאחור בולטים ספוילר אחורי חדש, דיפיוזר וצמד מפלטים אובליים. הרכב מצויד בחישוקי "19 עם צמיגי 245/35.
אודי RS TT המחודש מצויד כקודמו במנוע 5 צילינדרים ייחודי – מבנה שאודי הציגה כבר ב-1976 – ובנפח 2.5 ליטר, ממשיך מסורת משנות התשעים. בגרסה דהיום, מייצר המנוע המוגדש הזה 400 כ"ס ו-48.9 קג"מ ב-1950 עד 5850 סל"ד(!), ואלה, בחסות תיבה דו-מצמדית עם 7 הילוכים והנעה כפולה, יאיצו את הרכב ל-100 קמ"ש ב-3.7 שניות קצרות ביותר, בדרך ל-250 קמ"ש או 280 קמ"ש מהירים מאוד (עם הגבלה או בלעדיה).
במפרט הבטיחותי רק בלימה אוטונומית ותיקון סטייה מנתיב. במפרט האבזור תאורת לד, מולטימדיה מעודכנת הכוללת גם ממשק אפל קארפליי, מחוונים מוקרנים, תפעול חשמלי למושבים הקדמיים, ריפוד עור נאפה, בקרת אקלים מפוצלת, מפתח חכם ועוד.
הדגם מוצע בהזמנה אישית בלבד, ומחירו עומד על 552,800 שקלים. בנוסף תוצע חבילת 'חבילת RS' שמחירה 43,200 שקלים, וזו כוללת חלקים מושחמים, מערכת שמע של B&O, שמשות כהות, חישוקי "20 בעיצוב שונה עם צמיגי 255/30, וזו תביא את מחיר הרכב ל-596,000 שקלים.