במתיחת הפנים נעשו שינויים חיצוניים הכוללים פגוש קדמי חדש, שבכה צרה יותר עיצוב שונה לבתי פנסי הערפל, ליצירת חזית דינמית יותר למראה. בסביבת הנהג השינוי העיקרי הוא מולטימדיה מחודשת הכוללת צג "8 וממשק אפל קארפרליי. מפרט מערכות הבטיחות שופר, וכולל כעת גם מניעת תאונת חזית ושמירה על מרכז הנתיב.
במסגרת חידוש הדגם נעשו שינויים חשובים בהיצע המנועים שלו, והוא מוצע כעת גם עם מנוע חדש בסדרת ’סמארט-סטרים‘ (Smartstream) – טורבו-בנזין 1.0 ליטר 3 צילינדרים עם הזרקה ישירה, ברמות הספק של 100 כ"ס או 120 כ"ס, וזה מצויד במערך היברידי מתון 48 וולט.
עם זאת, בישראל תשווק הריו המחודשת עם מנוע במבנה דומה, אך כזה שכבר מוכר כאן (גם ביונדאי i20) – טורבו-בנזין 1.0 ליטר 3 צילינדרים המייצר 100 כ"ס; גרסת ה-120 כ"ס לא תוצע יותר. נתון המומנט, 17.5 קג"מ ב-1500 סל"ד, לא השתנה, הביצועים כן: משך ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש הוא 11.4 שניות והמהירות המרבית 180 קמ"ש, טוב פחות מהנתונים הקודמים, 10.5 שניות, 190 קמ"ש. התיבה כמקודם, דו-מצמדית עם שבעה הילוכים. אין שינוי גם במחיר, וזה נשאר על 105,000 שקלים.