השבכה החדשה בולטת יותר. היא "מופרדת" ממכסה המנוע באופן מודגש יותר, נראית רחבה ויוצרת מראה אגרסיבי בהרבה. פגושים חדשים עם כונסי אוויר צידיים בולטים יוצרים הופעה עם סממנים ספורטיביים, והמפתנים המחודשים מדגישים את הגובה. בנוסף, יחידות התאורה חדשות ולתאורת הלד יום קווי עיצוב שונים. השינוי בעיצוב הפגושים הביא להארכת הרכב ב-1.9 ס"מ, ל-468 ס"מ.
כל המנועים המוצעים ב-Q5 צוידו במערך היברידי מתון, ולמנוע הטורבו-בנזין 2.0 ליטר צמוד כזה של 12 וולט. בגרסה המשווקת בישראל, TFSi45, מייצר המנוע 265 כ"ס, 13 כ"ס יותר מאשר קודם, ו-37.7 קג"מ (ללא שינוי), התיבה דו-מצמדית וההנעה כפולה. משך ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש הוא 6.1 שניות, שיפור של 0.2 שניות, והמהירות המרבית, 240 קמ"ש, ללא שינוי. צריכת הדלק הממוצעת עומדת על 13.9 ק"מ/ל'.
בתא הנוסעים מולטימדיה חדשה עם צג מגע "10.1, מחליף צג בגודל "7, ולדגם המחודש גם מחוונים מוקרנים.
אודי Q5 המחודש מוצע ברמת גימור 'אדוונסד' ובמפרט האבזור תאורת לד עם איתות דינאמי ותאורת OLED חדשה מאחור בעיצוב מיוחד, חישוקי "18, גג זכוכית, תפעול חשמלי למושבים הקדמיים וריפוד המשלב עור עם בד בכולם, בקרת אקלים מפוצלת לשלושה אזורים, מפתח חכם, שמשות קדמיות כפולות ועוד. במפרט הבטיחות: בלימה אוטונומית ותיקון סטייה מנתיב. חבילת 'לקשרי' מוסיפה למפרט בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור היקפי של שטחים מתים ומצלמת נסיעה לאחור, חישוקי "19 ופריטי עיצוב שונים.
מחיר אודי Q5 ב'אדוונסד', החל ב-359,000 שקלים, ומחיר חבילת 'לקשרי' הוא 30,000 שקלים, ל-389,000 שקלים.