חידושים אופייניים
הגרסה המחודשת נחשפה בקיץ, והשינויים החיצוניים אינם גדולים. לסטוניק כעת חזית שעיצובה דינמי יותר בזכות שינויים בשבכה, בפגוש, בתאורה.
בסביבת הנהג מולטימדיה מחודשת עם צג "8 וממשקי אפל קארפרליי, צג מידע מעודכן במחוונים. מערכות הבטיחות שופרו, וכוללות כעת מניעת תאונת חזית, שמירה על מרכז נתיב, התרעה על שכחת ילדים ברכב.
מחליפים מנועים
שינוי משמעותי הוא מנוע חדש; סטוניק, כמו דגמים אחרים של קונצרן יונדאי/קיה, מצויד כעת במנוע מסדרת 'סמארט סטרים'; באירופה, עיקר הדיבור בהצגת הדגם המחודש התייחס למנוע זה עם מערך היברידי מתון, אבל בארץ משווק סטוניק ללא המערך שמייקר אותו.
גרסה זו של מנוע הטורבו-בנזין 1.0 ליטר 3 צילינדרים מייצרת 100 כ"ס, 20 כ"ס פחות מאשר לפני חידוש הדגם, ואילו שיא המומנט, 17.5 קג"מ ב-1500 סל"ד, ללא שינוי. התיבה, כמקודם, דו-מצמדית 7 הילוכים. נתוני הביצועים טובים פחות: מ-0 ל-100 קמ"ש ב-11.7 שניות, ומהירות מרבית של 175 קמ"ש, זאת בהשוואה ל-10.3 שניות ול-185 קמ"ש במהדורה הקודמת. מנגד, צריכת הדלק שופרה ל-20.8 ק"מ/ל' לעומת 19.6 ק"מ/ל', והציון הירוק ברמות הגימור הגבוהות הוא 5 או 6.
שיווק מנוע ה-1.4 ליטר האטמוספרי המוכר ברמות הגימור הבסיסיות, 'LX' ו'אורבן', יחודש בתחילת 2021.
רמת גימור חדשה
שינוי מעניין במבחר של דגם הפנאי הוא החלפת רמת הגימור 'פרמיום' ב'-GT ליין', המאופיינת מלפנים בפגוש בעיצוב אגרסיבי יותר עם שילוב מעניין של תאורת הערפל, בשבכה ייחודית ובשלושה פתחי אוורור ליצירת מראה ספורטיבי. גם מאחור הפגוש של 'GT ליין' בולט יותר, ובפריטים שם גם דיפיוזר ספורטיבי, קצות מפלטים כסופים. בתא הנוסעים, ל-'GT ליין' קוסמטיקה ייחודית הכוללת מושבים המשלבים דמוי-עור ותפרים לבנים וגלגל הגה ספורטיבי. במפרט של 'GT ליין', בהשוואה לרמת הגימור 'EX', חישוקי "17 לעומת "16, חיישני חניה קדמיים בנוסף לאחוריים, גג זכוכית.
מחירי הגרסאות המהודרות לא השתנו, והם עומדים על 118,000 שקלים ל-EX ו-123,000 שקלים ל-'GT ליין' שמחירה דומה לזה של 'פרמיום'. מחיר הדגם ברמת הגימור 'LX', הפונה לציי רכב, הוא 117,500 שקלים.