לגרסה אחת הספק משולב של 225 כ"ס, הנעה קדמית, ומחירה 205,000 שקלים; לגרסה השנייה 300 כ"ס, הנעה כפולה בזכות מנוע חשמלי נוסף מאחור, ומחירה 230,000 שקלים. מחירים אלה נמוכים משמעותית מאלה של 3008 המקבילה, המוצעת ב-218,000 וב-255,000 שקלים בהתאמה.
מתכון מוכר
בשתי הגרסאות מנוע טורבו-בנזין 1.6 ליטר ותיבה אוטומטית עם 8 הילוכים שיש לה דסקיות רטובות המחליפות את ממיר המומנט.
בגרסה PHEV מייצר מנוע הבנזין 180 כ"ס והמנוע החשמלי 110 כ"ס לתפוקה משולבת של 225 כ"ס ו-36.7 קג"מ, ההנעה קדמית ומשך ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש הוא 8.9 שניות.
בגרסת PHEV4 החזקה יותר, מייצר מנוע הבנזין 200 כ"ס, ובנוסף למנוע החשמלי הקדמי (110 כ"ס), מצויד הרכב במנוע חשמלי אחורי של 113 כ"ס. התפוקה המשולבת היא 300 כ"ס ו-53 קג"מ, ההנעה כפולה ומשך ההאצה ל-100 קמ"ש 6.1 שניות.
בשתי הגרסאות סוללת 13.2 קוט"ש, הטווח החשמלי בגרסת ה-225 כ"ס הוא 61 ק"מ, ובגרסת ה-300 כ"ס 63 ק"מ. צריכת הדלק הממוצעת עומדת על 71.4 ק"מ/ל' ו-76.9 ק"מ/ל' בהתאמה. כל הנתונים לפי תקן WLTP.
בגרנדלנד X, וכמו ב-3008, הוחלף המתלה האחורי בגרסאות הנטענות מקורת מתח לרב-חיבורי חדש. נפח תא המטען צומצם מ-514 ליטרים ל-390 ליטרים ונפח מיכל הדלק הוקטן מ-53 ליטרים ל-43 ליטרים.
אבזור רב
שתי הגרסאות מוצעות ברמת הגימור 'אולטימייט' המהודרת, וזו כוללת את מלוא מפרט הבטיחות המוכר המשרת את הדגם כיום. במפרט האבזור והגימור תאורת לד, חישוקי "19, צביעה דו-גונית (גג שחור), גג זכוכית, מפתח חכם, תפעול חשמלי לדלת תא המטען ולמושב הנהג, ריפוד עור לכל המושבים, מערך המולטימדיה המוכר עם צג "8.
לאופל גרנדלנד X במהדורתו ההיברידית-נטענת אחריות של 4 שנים או 120,000 ק"מ לכל הרכב, ואחריות של 8 שנים או 160,000 ק"מ לסוללה.
היבואנית, קבוצת לובינסקי, מציעה הנחה של 5000 שקלים לעסקת מזומן, וזו תכלול גם עמדת הטענה (ללא התקנה). כל אלה בנוסף לעסקאות תשלומים וטרייד אין.