המהדורה המחודשת לא נועדה לאירופה, ולכן לא היה ברור אם זו תגיע לכאן; השוק הישראלי מקבל את הדגמים של לקסוס בתקינה אירופאית, ויבוא הדגם בתקינה אמריקאית יצר תחילה בעיה לא קטנה.
אלא שהיבואן התגבר על המכשולים, ו-IS המחודשת תגיע אלינו בתקינה אמריקאית. בניגוד לשנים הקודמות IS תוצע כאן בגרסת בנזין בלבד ולא בגרסה היברידית. כתוצאה מכך, הסדאן הקטנה (יחסית) והדינמית של לקסוס, שיש לה הנעה אחורית, תפנה באופן ממוקד יותר מאשר עד כה למי שתר אחרי חווית נהיגה. לכוח המשיכה של IS המחודשת בהקשר הדינמי יוסיף גם המנוע; ל-IS מנוע טורבו-בנזין 2.0 ליטר המוכר של לקסוס, זה מייצר 241 כ"ס, ובסיוע תיבה אוטומטית 8 הילוכים מסדר למכונית האצה של 6.9 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש. יש לצפות לרמות אבזור עשירות, כרגיל בדגמי לקסוס.
יבואן לקסוס יפתח את 2021 עם מספר הצעות מעניינות הפונות לחובבי ההגה והספורט המוטורי, וישיק בישראל את LC קבריו המרהיבה וגם את הגרסה המחודשת של LC המוכרת.