שינויים, נתונים
השינויים בעיצוב החיצוני אינם גדולים, ודומים לאלה שנעשו בדגמי מיני הרגילים במתיחת הפנים שעברו. השבכה והפגושים חדשים, תאורת הלד עדכנית בעיצובה וכך גם תאורת הערפל. פנסי הלד מאחור מעוצבים כמו דגל היוניון ג'ק. השינויים בסביבת הנהג גם הם מינוריים, וכוללים מחוונים מוקרנים כמו אלה שבמיני החשמלית, מולטימדיה משופרת וגווני ריפוד עור חדשים.
המפרט הטכני זהה לזה של דגמי ב.מ.וו המקבילים, וכולל מנוע טורבו-בנזין 1.5 ליטר 3 צילינדרים המייצר 125 כ"ס, תיבה אוטומטית עם 6 הילוכים ואלה מפעילים את הגלגלים הקדמיים, ומנוע חשמלי 95 כ"ס המפעיל את הגלגלים האחוריים.
התפוקה המשולבת היא 220 כ"ס ו-39.2 קג"מ, משך ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש 6.8 שניות והמהירות המרבית היא 194 קמ"ש, 135 קמ"ש בהנעה חשמלית בלבד.
לקאונטרימן ההיברידי-נטען סוללה של 10 קוט"ש, טווח הנסיעה החשמלי לפי נתוני היצרן 49 ק"מ, צריכת הדלק 55.5 ק"מ/ל' והציון הירוק הוא 2.
תא המטען קטן ב-45 ליטרים מזה של תא המטען בקאונרימן הרגיל לנפח של 405 ליטרים (דומה מאוד לנפח ב-X2), ונפח מיכל הדלק הקטנטן, 36 ליטרים, זהה לזה שבאחים מבית ב.מ.וו.
מפרט, מחיר
קאונטרימן מוצע ברמת הגימור העשירה 'צ'ילי', וזו כוללת חישוקי "18, תפעול חשמלי לדלת האחורית, גג זכוכית, ריפוד עור, מושבי ספורט עם תפעול חשמלי, מפתח חכם, בקרת אקלים, מולטימדיה עם צג "8.8, מחוונים מוקרנים, חניה אוטומטית, מצלמה ועוד.
בתחום מערכות הבטיחות המפרט עדיין לא מספק; אמנם, לקאונטרימן בלימה אוטונומית ובקרת שיוט אדפטיבית, אך אין לו התרעה על סטייה מנתיב, ולכן הוא מחויב במערכת התרעה בהתקנה מקומית.
המחיר, 267,000 שקלים, זול מזה של X1 ו-X2 המקבילים (299,000 שקלים), ולפחות בשלב זה הקאונטרימן מוצע רק בגרסה זו. עם זאת, היבואן יביא את גרסת ג'ון קופר וורקס הספורטיבית בהזמנה מיוחדת.