עיצובה המחודש של הקופה מאופיין בחזית שרירית יותר עם שבכה אגרסיבית, פגושים ותאורת לד חדשים וכונסי אוויר גדולים יותר. מאחור דיפיוזר כסוף בולט מאשר קודמו וקצות המפלטים טרפזים, מחליפים כאלה עם סיומת עגולה, ובקצוות הרכב חישוקי "18 חדשים ונאים. בגרסת RS הספורטיבית הורחבו בתי הגלגלים ב-1.5 ס"מ ביחס לאלה שלפני חידוש הדגם. בסביבת הנהג השינוי הבולט הוא מולטימדיה חדשה עם צג "10.1 המחליף צג "7.
מנועים ומרכבים
A5 המחודשת בגרסאות ההנעה הקדמית מצוידת במנוע טורבו-בנזין 2.0 ליטר הכולל כעת מערך היברידי מתון (48 וולט) וזה משודך כמובן לתיבה דו-מצמדית עם 7 הילוכים.
בגרסת 35 מייצר המנוע 150 כ"ס (4000-6000 סל"ד) ו-27.5 קג"מ (1350-3850 סל"ד), ומשך ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש הוא 9.1 שניות. גרסה זו מוצעת רק במרכב חמש דלתות המכונה "ספורטבק", ומחירה מתחיל ב-336,000 שקלים.
בגרסת 40 מייצר אותו מנוע 204 כ"ס (4475-6000 סל"ד) ו-32.6 קג"מ (1350-4475 סל"ד), ומשך ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש הוא 7.2 שניות, 7.1 שניות בקופה שלוש דלתות. מחיר גרסה זו החל ב-375,000 שקלים לשני סוגי המרכב.
בפסגת ההיצע ניצבת גרסת RS5 הספורטיבית המצוידת במנוע טורבו-בנזין 2.9 ליטר V6 שפותח עם פורשה, וזה מייצר 450 כ"ס (5700-6700 סל"ד) ו-61.2 קג"מ (1900-5000 סל"ד). התיבה בגרסה זו היא אוטומטית-פלנטרית 8 הילוכים וההנעה כפולה. משך ההאצה ל-100 קמ"ש הוא 3.9 שניות בגרסאות חמש ושלוש הדלתות. מחירה של RS5 הוא 741,300 שקלים בשני סוגי המרכב.
מפרטים ומערכות
אודי A5 ברמת הגימור 'אדוונסד' כוללת תאורת לד מטריקס, גג זכוכית, תפעול חשמלי לדלת האחורית, בקרת אקלים תלת-אזורית, תפעול חשמלי למושבים הקדמיים, מפתח חכם. במפרט הבטיחות בלימה אוטונומית, התרעה ותיקון סטייה מנתיב, ניטור שטחים מתים ועוד.
חבילת 'לקשרי', שמחירה 26,200 שקלים, כוללת חישוקי "19, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת שמע שלB&O , מחוונים מוקרנים ודיפון עור עשיר יותר. במפרט הבטיחות גם בקרת שיוט אדפטיבית. ל-RS5, בנוסף, גם מצלמות היקפיות וחניה אוטומטית.