שינויים ועוד
עם זאת, בסיס הגלגלים נותר כשהיה ואורכו 276.5 ס"מ, והרכב גדל ב-1.5 ס"מ ל-478.5 ס"מ בגלל פגושים חדשים. בנוסף להם, השינוי החיצוני הבולט הוא בחזית הנראית אגרסיבית בהרבה מזו שבדגם המקורי, הולכת בעקבות הקו החדש של יונדאי. אין שינויים בצדי הרכב.
סביבת הנהג עברה שינוים משמעותיים, כולל החלפת בורר ההילוכים בלחצנים וציודה בחוגה למצבי ניהוג. שינויים אלה, יחד עם שינויים במיקום ידיות הדלתות, המתגים שעליהן וגודל תאי האחסון, תרמו לפי יונדאי להגדלת מרחב הפנים.
גרסת הבנזין, שהייתה הזולה במבחר, לא תשווק בשלב זה. הדגם המחודש יוצע עם מנוע דיזל 2.2 ליטר, לאחר שזה עבר שינויים משמעותיים. מנוע זה מייצר 202 כ"ס ו-45 קג"מ, הוא משודך בגרסה החדשה לתיבה דו-מצמדית עם 8 הילוכים (אוטומטית עד כה) המצוידת במצמדים רטובים, וההנעה קדמית או כפולה.
משך ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש הוא 9 שניות בהנעה הקדמית, 9.2 שניות בכפולה (9.3 או 9.4 ש' בדגם לפני חידושו). צריכת הדלק היא 15.9 ו-15.6 ק"מ/ל' בהתאמה; נומינלית, נתונים אלה טובים מעט פחות מאשר קודם, אך התקבלו בתקן החדש.
פריטים ומחירים
סנטה פה יוצע בארץ רק עם שבעה מקומות. בשתי הגרסאות ציוד בטיחותי עשיר הכולל בלימה אוטונומית מלפנים ומאחור, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור אקטיבי של שטחים מתים, תיקון סטייה מנתיב, מניעת פתיחת דלת כאשר רכב קרב, מערכת למניעת שכחת ילדים, המנטרת תנועות במושב האחורי לאחר נעילת הדלתות ומשדרת אות מצוקה.
גרסת ההנעה הקדמית מוצעת ברמת הגימור 'סופרים' ומחירה 270,000 שקלים. במפרט: תאורת לד, חישוקי "18, גג זכוכית, מפתח חכם, תפעול חשמלי לדלת האחורית ולמושבים הקדמיים, מולטימדיה מקורית ("8), בקרת אקלים מפוצלת עם פתחים ושליטה מאחור, טעינה אלחוטית, ריפוד עור.
גרסת ההנעה הכפולה מוצעת ברמת הגימור 'עלית' ומחירה 300,000 שקלים. במפרט תאורת לד מלאה (גם מאחור), חישוקי "20, מחוונים מוקרנים, מערך מצלמות היקפי המקרין את תמונת השטח המת במחוונים במעבר נתיב (כמו בסונטה החדשה), אוורור וזיכרונות למושבים הקדמיים ועוד.