מידע, מספרים
A3 החדשה שימרה את אורך בסיס הגלגלים של הדגם הקודם, 264 ס"מ, וכך גם בגרסת הסדאן. גרסה זו ארוכה ב-15 ס"מ, ל-449 ס"מ, מאשר ההאצ'בק. נפח תא המטען, 425 ליטרים, ללא שינוי, והוא גדול ב-45 ליטרים מזה שבהאצ'בק. לפי אודי, מרווח הראש גדל ב-1 ס"מ.
בגרסת הסדאן וכמו בהאצ'בק, העיצוב אינו שונה באופן משמעותי מזה של הדגם הקודם, ופרט לחלק האחורי זהה לזה של גרסת חמש הדלתות. אנשי אודי מדגישים את השיפור בזרימת האוויר לבית המנוע, הבלמים ומתחת לרצפה, ומציינים כי הדבר נעשה כדי ליצור מקדם גרר מכובד של 0.25.
A3 סדאן יוצע בגרסת 35, המצוידת במנוע טורבו-בנזין 1.5 ליטר המוכר וזה מייצר 150 כ"ס ו-25.5 קג"מ, מסתייע במערך היברידי מתון, משודך לתיבה דו-מצמדית עם 7 הילוכים ומניע את הגלגלים הקדמיים. כל אלה מסדרים ל-A3 הזאת האצה של 8.4 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש, צריכת דלק ממוצעת של 17.5 ק"מ/ל' וציון ירוק 6.
פריטים, מחירים
גרסת הסדאן מוצעת ברמת הגימור 'אדוונסד' הכוללת תאורת לד מלאה, חישוקי "16, מולטימדיה מהדור החדש של קבוצת פולקסווגן עם צג "10.1, מחוונים מוקרנים, תאורת אווירה, פקדי הילוכים בהגה. במפרט הבטיחות: בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב. המחיר הוא 212,000 שקלים, וזה גבוה משמעותית ממחירה של גרסת ההאצ'בק, 198,000 שקלים, אך האבזור אינו זהה. חבילת 'קומפורט' כוללת, בנוסף, גג זכוכית, חישוקי "17, בקרת אקלים מפוצלת, בקרת שיוט אדפטיבית.
וגם: S3 עם 310 כ"ס
יחד עם הצגת גרסת הסדאן של A3, הציגה אודי ישראל את אודי S3, הגרסה הספורטיבית והמאוד חזקה של הדגם, במרכבי סדאן והאצ'בק.
ל-S3 מנוע טורבו-בנזין 2.0 ליטר המייצר 310 כ"ס ו-40.8 קג"מ ב-2000 סל"ד, גם כאן התיבה דו-מצמדית 7 הילוכים, אבל ההנעה כפולה. משך ההאצה ל-100 קמ"ש הוא 4.8 שניות.
ל-S3 מראה אגרסיבי בהרבה מזה של A3, הן מלפנים בזכות השבכה הבולטת וכונסי האוויר הגדולים, הן מאחור הודות לצמד המפלטים ולספוילר. באבזור ובגימור תאורת לד דינמית, גג זכוכית, חישוקי "18 בחוץ, ואליהם מצטרפים בפנים מושבי ספורט, ריפוד עור משולב אלקנטרה, דיפון שחור לתקרה, צג "10.25, מחוונים מוקרנים, מערכת שמע משופרת. במפרט הבטיחות, בנוסף למוצע ב-A3 הרגילה, גם בקרת שיוט אדפטיבית.
המחירים: 368,500 שקלים ל-S3 האצ'בק, 372,500 שקלים ל-S3 סדאן.