דגמי נוסעים. יהיו ביצועים
במחצית השנייה של 2021 צפויים להגיע לישראל שני הדגמים החדשים של מכוניות נוסעים משל קאדילק, CT5 ו-CT4 – שניהם חולקים אותה פלטפורמת הנעה אחורית אלפא 2 של GM, גם בהנעה כפולה ומוצעים עם מנועים מוגדשים, תיבה אוטומטית 10 הילוכים.
הגדול יותר הוא CT5 שהחליף את מכונית הסלון CTS, ובסיס הגלגלים שלו נכבד בהתאם, 294.6 ס"מ. לדגם זה בגרסת הכניסה מנוע טורבו-בנזין 2.0 ליטר 4 צילינדרים המייצר 237 כ"ס, ולארץ יגיע עם מנוע כפול-מגדשים 3.0 ליטר V6 המייצר 335 כ"ס. דגם זה יוצע גם בגרסה "החמימה" CT5-V, שיש לה אותו מנוע וההספק הוא 355 כ"ס.
הדגם השני הוא CT4 – דגם שהחליף את המשפחתית הגדולה ATS, ובסיס הגלגלים שלו הוא 277.6 ס"מ. הדגם מוצע עם אותו טורבו-בנזין 2.0 ליטר 237 כ"ס, וייתכן ויוצע כאן בגרסת CT4-V המצוידת במנוע טורבו-בנזין 2.7 ליטר 4 צילינדרים המייצר 310 כ"ס.
הענק, העתיד
דגם שונה לגמרי האמור להגיע במהלך השנה הוא אסקלייד. רכב הפנאי/שטח המאוד גדול ומאוד מפואר של קאדילק, שהושק ב-1999, כעת בדור החמישי שלו שהוצג בפברואר 2020. הדור הרביעי של אסקלייד יובא לישראל בשלהי כהונתו, ב-2018, והיבואן מצפה לשווק את הדגם החדש כבר השנה.
אנשי UMI שואפים להביא לישראל מהר ככל שיוכלו את ליריק – הדגם החשמלי החדש של קאדילק שייוצר בשנה הבאה. דגם זה מבוסס על ארכיטקטורת אולטיום הייעודית והגמישה של היצרן, אותה יחלוק עם הדגמים החשמליים האחרים של ג'נרל מוטורס.
חידושים אלה במערך הדגמים, כך אור קליין, סמנכ"ל מכירות ומוצר בקבוצת UMI, אמורים להביא את קאדילק אל מעבר לרף 1000 היחידות בשנה במהלך 2022.