מערך זה הוטמע במנוע הטורבו-בנזין 2.0 ליטר 4 צילינדרים שפותח עבור אלפא רומיאו ומשרת את ג'וליה וסטלביו. המנוע, המצויד במגדש-על חשמלי, מייצר 330 כ"ס ו-45.9 קג"מ (50 כ"ס ו-5.1 קג"מ יותר מהתפוקה באלפא). אין שינוי בתיבה האוטומטית (8 הילוכים) ובהנעה האחורית. משך ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש הוא 5.7 שניות, והמהירות המרבית 255 קמ"ש. צריכת הדלק היא 11.2 ק"מ/ל' (WLTP), טובה ב-20% מאשר בגרסה הקודמת; עד כה שווקה בארץ גיבלי עם מנוע 3.0 ליטר V6 בדיזל או בבנזין.
לפי מזראטי, פעולת מערך הדימום/התנעה ששולבה בגרסה החדשה נעימה מהרגיל, ואנשיה מבטיחים צליל ספורטיבי ללא שימוש במערכות השמע.
זאת ואף אלה
מעבר לכך עודכן העיצוב, ובמסגרת זאת צוידה גיבלי בשבכה קדמית וביחידות תאורה אחוריות חדשות. בסביבת הנהג, מולטימדיה חדשה עם צג גדול יותר ("10.1) ומחוונים עדכניים יותר. כמו כן נוספו מספר גוונים למרכב ולפנים הרכב.
במפרט האבזור התקני חישוקי "19, תאורת קסנון, גג זכוכית, תפעול חשמלי לדלת האחורית ולמושבים הקדמיים, ריפוד עור, מפתח חכם ועוד. במפרט הבטיחות בלימה אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב, ניטור שטחים מתים, בקרת שיוט אדפטיבית.
ברמת הגימור 'גראן ספורט' שליטה אלקטרונית בבולמי הזעזועים, חישוקי "20, פריטים חיצוניים בעיצוב שונה, תפעול הילוכים מההגה באמצעות פקדי אלומיניום, מצלמות היקפיות ועוד.
מחירים נמוכים משמעותית
בשורה של ממש היא במחיר הגרסה החדשה, הזולה משמעותית מגרסאות ה-3.0 ליטר V6 ששווקו עד כה, ומחירן עמד על 670,000 שקלים (דיזל, 275 כ"ס) או 690,000 שקלים (בנזין, 330 כ"ס).
מחיר מזראטי גיבלי 2.0 ליטר החל ב-550,000 שקלים, וברמת הגימור 'גראן ספורט' החל מ-610,000 שקלים.