השינוי החיצוני הבולט ביותר הוא בחזית שעיצובה דומה לזה של דגמי יונדאי העכשוויים, עם שבכה, פנסים ופגושים חדשים. מאחור, יחידות התאורה חדשות.
קונה צויד עם השקתו במנוע חזק ונתונים טובים מהמקובל בקטגוריה בה הוא נמצא. מנוע טורבו-בנזין 1.6 ליטר ייצר אז 177 כ"ס, ועם חידוש הדגם יונדאי אף שיפרה את ההספק, וזה עומד כעת על 198 כ"ס המושגים ב-6000 סל"ד; המומנט, 27 קג"מ (1600-4500 סל"ד), ללא שינוי.
עם זאת, נתון ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש ירד במעט, מ-7.5 שניות ל-7.7 שניות, והגרסה החדשה אמורה להיות חסכונית יותר בפועל. הנתונים עצמם – צריכת דלק של 14.3 ק"מ/ל', ציון ירוק 9 – טובים פחות בגלל עדכון תקן המדידה לפי WLTP, עדכון הנוסחה הירוקה. להשוואה, לדגם היוצא, שיחידות ממנו נותרו במלאי, ציון ירוק עדכני של 11. נפח תא המטען גדל במעט, מ-361 ליטרים ל-374 ליטרים.
יונדאי קונה מוצע בשלוש רמות גימור: ל'פרמיום', הבסיסית בהיצע, חישוקי "17, מולטימדיה מקורית וצג "8, בקרת אקלים; ב'פרסטיג'' גם חישוקי "18, מפתח חכם, טעינה אלחוטית; ל'סופרים' בנוסף גג בצבע שחור, תאורת לד מלאה, מחוונים מוקרנים.
במפרט הבטיחות בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, ובשתי רמות האבזור הגבוהות גם ניטור היקפי אקטיבי של שטחים מתים.
המחירים התייקרו ב-1000 שקלים, ומסירות הגרסה המחודשת של קונה אמורות להתחיל בחודש מרץ.
יונדאי קונה 2021: מחירון מעודכן
יונדאי קונה 1.6 ליטר 'פרמיום', 128,000 שקלים
יונדאי קונה 1.6 ליטר 'פרסטיג'', 135,000 שקלים
יונדאי קונה 1.6 ליטר 'סופרים', 139,000 שקלים